31 Reacties

4 dagen geleden

Die van mij heeft ook een groot hoofd haha. Ik vind zelf de velvet boxpakjes met voeten van de Hema fijn voor de nacht

4 dagen geleden

Ik gebruik de pyjama's van Name It! Met een ritsje en omvouwbare voetjes. Ideaal! Heb ze in elke maat al wel gebruikt en maat 68 ligt al klaar.

4 dagen geleden

Ik gebruik nu boxpakjes voor mn dochtertje van Zeeman voor de nacht. Zit een klein "vachtje" aan de binnenkant dus is lekker zacht EN lekker warm.

4 dagen geleden

HEMA heeft fijne mee groei pyjama’s. Maar voor deze leeftijd vind ik boxpakjes ook heel fijn, en eigenlijk als het zachte kleding is die ze overdag aan heeft, laat ik haar er ook in slapen.

4 dagen geleden

Ik ben fan van merinowollen boxpakjes voor de nacht

4 dagen geleden

Joha boxpakjes van merinowol vind ik wel fijn. Lekker zacht, warm maar niet te warm 😁

4 dagen geleden

Dilling boxpakje met een dilling romper eronder!

4 dagen geleden

De velours pyjama van de hema. Zijn lekker warm en regelmatig afgeprijsd

4 dagen geleden

Ik vind de pyjama’s van Zipster heel fijn. Heerlijk zacht door de bamboe en enorm makkelijk met verschonen door de rits die twee kanten op geritst kan worden! En ze zijn best wel flexibel, dus gaan redelijk lang mee

4 dagen geleden

Ik heb geen pyjama, maar merinowollen romper en broekje van dilling. Lekker rekbaar, makkelijk uit en aantrekken als je nog moet verschonen s nachts

3 dagen geleden

Wij gebruiken pyjamaatjes van de Wibra nu heerlijk velours stofje voor de koude nachten. Veel pyjamas starten vanaf maar 74.. Deze gelukkig vanaf 62!

3 dagen geleden

Wij zijn fan van de Prenatal pyjama’s

3 dagen geleden

Next pyamapakjes met rits!

3 dagen geleden

Ben ik de enige die de kleine nog geen pyjama aan doet?!Maar in zijn kleren in de slaapzak😅😅 Vind iedere keer omkleden zo’n gehannes en heb ook niet het idee dat hij dat nu zo leuk vindt. #loedermoeder 😅

3 dagen geleden

Bamboe boxpakje van de hema zijn heeeeel stretch... ittireert dr totaal niet met aan en uit kleden. En Zipster baby boxpakjes. Precies hetzelfde.. heel stretch.

3 dagen geleden

Reactie op Anna102

Ben ik de enige die de kleine nog geen pyjama aan doet?!Maar in zijn kleren ...
Hier hetzelfde hoor! Bij onze oudste dochter deden we dat ook pas na een hele tijd.

3 dagen geleden

Ik doe altijd van die rekbare boxpakje met mega veel drukknoopjes. Van de HEMA zijn wel fijne 🙏🏻

3 dagen geleden

Reactie op Anna102

Haha, neeee!! Dat doen wij ook hoor. En als hij toevallig een boxpakje aan heeft dan heeft hij dat dus de hele dag aan 😆

3 dagen geleden

Reactie op Anna102

Hahaha neehoor, hier ook!

3 dagen geleden

Onze kleine slaapt alleen maar in de pyjamas met rits van h&m.