13 Reacties
gisteren
Ik heb cup F/G en gebruikte de Elvie Stride. Deze heeft een los motortje maar past daardoor beter in een bh
20 uur geleden
Reactie op lianneg30
Ik heb cup I na de bevalling en heb de elvie stride 2.0 maar moet dan zeker ...
Komt het door de grote borsten dat het kolven zo lang duurt? Ik doe het nu 25 à 27 minuten maar volgens het consultatiebureau mocht het echt niet langer duren dan 15 à 20 minuten. Anders zou er wat verstopt raken. Dus dat heb ik netjes een aantal weken gedaan, tot ik dacht laat ik eens langer proberen. En nu komt er veel meer uit en raakt helemaal niks verstopt
20 uur geleden
Reactie op ComplexlozeFluistering832627
Komt het door de grote borsten dat het kolven zo lang duurt? Ik doe het nu ...
Nee maar mijn kolven zijn kortom niet goed genoeg, en de Vulpes moet ik vasthouden en aan de stroom omdat die motoren kracht verloren zijn,dus ik kan niet handsfree kolven….
20 uur geleden
Ik heb een Horigen Decent Go. Is een handsfree ding met aparte motor. Die kan je wel aan je broek oid vast maken. Ik ben er tevreden over maar heb ook geen andere geprobeerd dus geen vergelijkingsmateriaal. Wat wel fijn is bij deze is dat je siliconen inzetten hebt waar je tepel in valt. Dat voelt wat zachter dan het harde plastic. Bij deze horigen heb je die siliconen inzetstukken tot een tepeldiameter van 25mm, wat vrij groot is.
11 uur geleden
Reactie op lianneg30
Ik heb cup I na de bevalling en heb de elvie stride 2.0 maar moet dan zeker ...
Wow ik heb precies dit! Ook cup I en Elvie Stride 2.0 en ik kolf zó weinig. Ik moet echt wel minimaal een half uur kolven om er 160 ml uit te halen. Terwijl mijn dochter verder altijd wel tevreden uit mijn borst drinkt. Dus er zal genoeg in zitten.
11 uur geleden
Voor mij is de beste tot dusver ( g cup en grote afhangende borsten al voor de bevalling) de mom&e cups maar zelfs die zijn niet ideaal. Ik gebruik ze als het niet anders kan.
Over het lang kolven, als je maar klopt, je kolf snelheid en vacuüm goed is (geen afgedrukte melk kanalen) en je voldoende rust neemt tijdens het kolven zou je kunnen kijken naar iso drank of magnesium citraat. Maar ook ik kolf 30 minuten en soms langer omdat ik dan nog schijven heb. Ik heb HMS en mijn bindweefsel geeft gewoon minder druk.
10 uur geleden
Ik had de Vulpes Goods Pro V2 maar door mijn grote borsten had ik het idee dat deze niet goed voor mij werkte. Kolfconsult gedaan en idd, de vorm van deze kolf paste niet goed. Nu heb ik de Ardo Melia, echt zoooo blij mee. Minder diepe cup waardoor mn borst en tepel er veel makkelijker in gaan en ik kolf in 20 minuutjes tussen de 150 - 200 per borst.
4 uur geleden
Berichten over hoeveelheid gekolfd in hoeveel tijd zou ik negeren, dat verschilt per vrouw en ook of je kolf wel goed zit, juiste borstschild, of je ontspannen bent, welk moment van de dag, etc
Ik zou vooral kijken naar hoe diep het reservoir is, hoe zwaar de kolf, en waar de motor zit. En daarnaast is het ook gewoon zo dat je zelfs met een draadloze kolf nog steeds niet te wild kunt doen.
Ik heb een cup G en de Youha the ins (Gen1!), en laat altijd mijn voedingsBH losgegespt zegmaar. Dat gaat prima. Er zijn ook een soort verlengstukjes voor je BH bandjes voor als je je BH vast zou willen maken