15 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb sandalen van Ugg gekocht waarbij je zowel de voorste band als de enkelband kan verstellen met klittenband. Loopt als op wolkjes en toen ik op vakantie wat vocht vasthield kon ik ze makkelijk verstellen. Perfect
6 maanden geleden
Met dit warme weer ben ik blij met mijn goede oude birkenstocks
6 maanden geleden
Ik heb al een tijdje terug sandalen gekocht van Ecco. Zijn niet goedkoop, maar lopen heerlijk en mijn enkels en voeten hebben voldoende ruimte om uit te zetten met dit weer. Ik draag alleen nog maar deze voortaan 😊
6 maanden geleden
Ik heb zelf niet zo snel last, maar ik zweer nu bij de Adidas terrex voyager schoenen. Je kunt ze gemakkelijk aantrekken, strakker en losser doen, ze hebben aan de voorzijde veel ruimte en ze zijn lekker licht en luchtig. Ik gebruik ze ook voor meerdaagse hikes en bergen en nog nooit pijn gehad of een blaar gezien (plus ze zien er nog best leuk uit!) In die lijn hebben ze ook sandalen mocht dat beter gaan dan dichte schoenen.
6 maanden geleden
Reactie op BehulpzameHemel640412
Met dit warme weer ben ik blij met mijn goede oude birkenstocks
Ik had een iets lagere prijs gevonden van een Birkenstock lookalike
Die goed aan je voet zit, niet te strak en van fijne materialen
Met een gesp of klittenband is het fijner om het te kunnen verstellen
Ik zou Crocs bijna aanraden, maar het hangt er net van af hoe lang je ermee loopt.
In huis loop ik alleen met binnen (bad)slippers
Als ik naar buiten ga wissel ik af van schoenen, afhankelijk van hoeveel ik moet gaan lopen.
Ik rust wel nu vaker tussendoor bij het lopen, want het gaat wat moeilijker (ik krijg last of wat pijn bij te veel of lang lopen/staan)
Als je last krijgt bij het lopen, dan kan je het beste proberen rust te nemen tussendoor.
Wanneer je even kan zitten, voeten omhoog
En ook belangrijk, even kunnen afkoelen!
6 maanden geleden
Ik word op instagram gigantisch getarget door het merk happy flops, ziet er redelijk comfy uit en is volgens Quinty Trustful en Nicolette van Dam ook echt enorm! Comfortabel! En! In! Veel! Kleuren!!!!
6 maanden geleden
Reactie op EmpathischeMist641457
Ik word op instagram gigantisch getarget door het merk happy flops, ziet er ...
Ik heb ze vandaag binnen gekregen en het is echt waar, ze lopen HEERLIJK!!! Wel een maatje groter nemen dan normaal, maar dit staat ook aangegeven 😊
6 maanden geleden
Ik heb van de week bij anwb van die sandalen gekocht waarbij je de banden kunt aanpassen bij je hiel, je wreef en je tenen. Het voetbed is ook goed schokdempend. Volgens mij vergelijkbaar met teva sandalen. Ze zitten heel fijn en ik kan ze aanpassen als mijn voet dikker is door het vasthouden van vocht.

6 maanden geleden
Reactie op Starlight42
Ik had een iets lagere prijs gevonden van een Birkenstock lookalike
Die goe ...
De birkenstock is niet heel goedkoop, maar alsnog goedkoper dan vrijwel alle sneakers en ik doe met een paar altijd wel 4-5 jaar, dus voor mij het geld dubbel en dwars waard
6 maanden geleden
Ik heb teva sandalen gekocht, ze hebben nu ook modellen met hele smalle bandjes maar ze voelen heel stevig met lopen
6 maanden geleden
Reactie op BehulpzameHemel640412
De birkenstock is niet heel goedkoop, maar alsnog goedkoper dan vrijwel all ...
Ja, dan is het beter om gelijk goede slippers te hebben. Gaan heel lang mee.
Sneakers zijn tegenwoordig best prijzig inderdaad. Ook sommige Skechers zijn sinds paar maanden aan de hoge kant