31 Reacties

3 weken geleden

Ohhh ik zit met hetzelfde en heb ook nog geen idee 🫠🫠

3 weken geleden

Op pinterest staan wel leuke dingen.

3 weken geleden

Reactie op EsmeeJ1990

Op pinterest staan wel leuke dingen.
Dat vind ik dus van niet 🤪 niet origineel haha. Dat zijn van die dingen die iedereen geeft. Heb al veel gezocht maar maar 1 idee gevonden dat ik denk ja dat is wel oke

3 weken geleden

Wij hebben kleine "melk" flesjes gekocht en gaan die vullen met spekjes. Zodat onze dochter dit dan uit kan delen.

3 weken geleden

Mn dochter is op mn uitgerekende datum jarig. Daarnaast ben ik BAM moeder dus vind het helemaal prima met al die traktaties 😂. Bedenk dat in september ook weer de dag van de leidster is.... 😅 Ik duw wel een blauwe ballon bij de berjaardagstraktatie van mn dochter erbij in. Haha ik ben al blij als ik mn eigen huis de komende tien weken op orde weet te houden? Niemand die al die traktaties best heftig vind? 🙈 Want wil dan natuurlijk ook nog wat voor de kraamzorg, verloskundige.... Mensen die helpen die periode .... Krijg het er soms echt Spaans benauwd van want heb de babykamer nog geen eens af en het wordt met de dag zwaarder 🙈😅

3 weken geleden

Lange vinger met muisjes verpakte koekjes met muisjes. Bij temu heb je leuke zakjes kan je rozijnen in doen en een roze of blauw sticker erop en verpakt

3 weken geleden

Reactie op eensolomama

Mn dochter is op mn uitgerekende datum jarig. Daarnaast ben ik BAM moeder d ...
Haha ja nee onze zoon is in januari jarig en ik ben eind juli (30ste) uitgerekend. Dus september is ook ver weg. Al vind ik dat ook weer anders.. Ik vind het vaak wel leuk om die traktaties te doen. Ik ben creatief en dat is zowel een hobby als passie haha . Ik vind het dus leuk om origineel en creatief te zijn. Daarbij vind ik het een kleine moeite en een leuke afwisseling normaal gesproken ☺️ Maar je bent niks verplicht natuurlijk! Ik vind het wel leun om te doen 😊

3 weken geleden

Reactie op Asmaetjeee

Lange vinger met muisjes verpakte koekjes met muisjes. Bij temu heb je leuk ...
Das niet origineel 😋 daarom mijn vraag heeft iemand een leuk origineel idee .. ik kom er nog niet op.. en wil toch wel wat voorbereiden

3 weken geleden

Ik doe in een doorzichtige folie zakje een beschuitje, in een buisje doe ik wat muisjes en een klein verpakking met boter en wat confettie erin en knoop ik dicht en plak er een label op met “ hoera, ik ben grote zus”. Mijn dochter zit op de psz en vond dat wel leuk dan kunnen de ouders thuis zelf bepalen of ze t mogen eten en lekker zelf maken😄

3 weken geleden

Eh, ik was eigenlijk van plan om partner smiddags richting de opvang te sturen met een tros ballonnen en een doos waterijsjes. (Ik ga er vanuit dat het dan warm genoeg is qua weer) Of is dit echt not done? 😂 Dochter zit ook in een 2-4 jaar groep en ik ben totaal niet creatief. Ik vind alle cadeautjes die je normaal krijgt ook gewoon troep, bellenblaas, mini-boekje of het zoveelste zelf gebakken cupcakeje.

3 weken geleden

Ipv trakteren een foto van peuter en baby meenemen om te laten zien? Met vlaggetjee/ballon erbij? Zijn ze misschien trotser op dan met trakteren? Hier wordt zoiets vaak de hele week op de deur gehangen

3 weken geleden

Reactie op BBeetje

Ipv trakteren een foto van peuter en baby meenemen om te laten zien? Met vl ...
Nee dat doen ze hier niet. Daarbij is dat toch ook niet zo leuk ☺️ een foto mee nemen zal ik zeker wel doen. Maar dat hoeft daar niet te komen hangen .. dat vind ik zeer bijzonder haha

3 weken geleden

Misschien op een tshirt laten drukken, ik wordt grote broer en dan iets lekkers erbij ofzo?

3 weken geleden

Reactie op Koffieleut1900

Eh, ik was eigenlijk van plan om partner smiddags richting de opvang te stu ...
Dat is ook leuk idd ! Ijsjes. 😃

3 weken geleden

Reactie op sannelg89

Misschien op een tshirt laten drukken, ik wordt grote broer en dan iets lek ...
Dat hebben we gedaan met het bekend maken ik bedruk en besticker altijd dingen zelf. ☺️ is een uit de hand gelopen hobby waar ik een onderneming voor heb eigenlijk. En iets lekkers wil ik denk ik wel doen.. maar wil niet zo standaard zijn met een koekje met muisjes ofzo. Onze zoon lust zelf heel weinig dus vind het lastig om te bedenken wat 😊

3 weken geleden

Ik had dit gezien, is een stopkrijt eendje. Op de stikker wil ik dan zetten ‘vanaf nu ben ik niet meer in mijn eendje’. Hier wordt het een meisje dus wil het dan allemaal in het roze doen & misschien nog een kleine bellenblaas van de HEMA. Alhoewel ik daar nog over twijfel want ik haat bellenblaas.

3 weken geleden

Reactie op eensolomama

Bij ons op peutergym wordt er echt om werkelijk alles getrakteerd. Vorige week was de eerste keer dat er niet getrakteerd werd in een half jaar tijd, resultaat was dat mijn kind vroeg waar de traktatie was???? Wantja dat zit er inmiddels helemaal in geprent. Dusja soms is het wel wat overdreven al helemaal als het om grote groepen gaat. Opvang en school vind ik leuk, alles daarom heen vind ik dikke onzin en doe ik ook niet aan mee. Zo krijgt de verloskundige en kraamzorg gewoon betaald en vind ik dat ook niet nodig om te trakteren.

3 weken geleden

Reactie op anoniemuis

Ik had dit gezien, is een stopkrijt eendje. Op de stikker wil ik dan zett ...
Die zijn leuk ja!! 😃

3 weken geleden

Reactie op eensolomama

Ik kan me hier ook helemaal in vinden, als je het zelf echt leuk vindt om mee bezig te zijn prima, dan doe je het voor jezelf. En als je dankbaarheid voelt en wil uiten dmv cadeau ook prima. Maar zeker niet doen omdat je het gevoel hebt dat het moet en het je alleen maar energie kost! Soms makkelijker gezegd dan gedaan..

3 weken geleden

Reactie op EchteOchtend867817

Ik kan me hier ook helemaal in vinden, als je het zelf echt leuk vindt om m ...
Zeker waar !! Ik vind het ook geen verplichting hoor ! Ik vind het gewoon leuk om dat soort dingen te doen 😃