10 Reacties
8 maanden geleden
Je houd waarschijnlijk ook vocht vast, maar snap je wel. Ik ben in december getrouwd en zou echt gaan huilen. Maar goed mijn man zou mijn man niet zijn als ie niet voor al mijn verdrietjes een oplossing heeft. In jouw geval kan je kiezen hem met een koord om je nek te dragen. Of misschien heeft je man net als mijn man een ander idee ❤️
8 maanden geleden
Ik had dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook, vooral toen het warmer werd (juni baby). Na de kraamweek paste mijn ringen gelukkig alweer!
8 maanden geleden
Ja heel herkenbaar hoor. Vorige zwangerschap hield ik heel veel vocht vast en was 25+ kilo aan gekomen. Mocht ook niet veel bewegen dus dat is ook niet bevorderlijk voor de vochtafvoer. Na de bevalling was ik het na ongeveer een week kwijt en kon ik mijn ringen weer om en schoenen aan.
Ik heb er nu nog niet zoveel last van maar heb ze wel al afgedaan. Voelt wel een beetje gek. Wij hebben titanium ringen en als ze die door zouden moeten knippen kun je ze niet meer repareren. Dus better save than sorry.
8 maanden geleden
Goede ideeën over het dragen van de ring om de nek! Daar had ik nog niet over nagedacht!
Voelt zo leeg nu, mijn handen zonder ringen.
Jullie berichtjes zijn wel bemoedigend. Het hoort er bij en waarschijnlijk kan ik ze snel na de zwangerschap weer om 🥰
8 maanden geleden
Tijdens mijn eerste zwangerschap durfde ik mijn gouden ringen ook niet meer aan. Zonder voelde ik me heel kaal en dacht ik telkens dat ik m’n ringen kwijt was.
Heb toen 2 open, verstelbare ringen van my jewellery gekocht.
Zijn natuurlijk geen echte vervangers, maar dan heb je wel iets om & hoef je niet bang te zijn dat dit niet meer af gaat.
8 maanden geleden
Hier 24 mei 1 jaar getrouwd, nou zal mijn ring niet aanhebben die dah.. heb mijn ring nu ookal uit ivm vocht.. en liever geen ring dan straks moeten doorzagen..
Ik voel me nu wel heel leeg