23 Reacties
10 maanden geleden
Als je nieuw een zwangerschapsbroek koopt zal deze ook wel mee groeien. Bij mijn eerste zwangerschap had ik een strakke skinny positie broek gekocht. Dat is momenteel de enigste die nu ook goed zit. Ik zou passen en ff door de winkel lopen met de broek aan. Zodat je voelt hoe hij blijft zitten ☺️
10 maanden geleden
Ik heb van mijn 'lievelingsbroeken' een maat groter. Meeste via Vinted kunnen kopen. Had hiervoor bijvoorbeeld van Esprit een paar broeken in maat 30-32 en nu heb ik ze in maat 31-32 en dat zit helemaal prima. Ik heb ook nog niet een heel groot buikje dus een zwangerschapsbroek zakt dan gewoon af.
10 maanden geleden
Reactie op Gerbera1992
Ik heb van mijn 'lievelingsbroeken' een maat groter. Meeste via Vinted kunn ...
Dit! Ik heb m’n lievelings Levi’s op Vinted twee maten groter gekocht voor deze lente. Flared leggings doen het ook goed. Ik heb een spijkerbroek die hoog in de taille zit en stretch heeft, die kan ik nu nog aan. Verder heb je ook dit handige ding: MAMA Taillebandverlenger https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1223753001.html
10 maanden geleden
Je hebt bij de h&m de taillebandverlengers, kan je je eigen broeken nog een tijdje door dragen ☺️
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1223753001.html
10 maanden geleden
Reactie op L-nmgn
Pak je dan je gewone maat nog?
Nee ik heb wel 1 maat groter gedaan (is nu nog iets ruim maar prima) omdat ik liever zo min mogelijk zwangerschaps kleding koop (alle merken wel bij langs geweest maar gewoon bijna alles is niet echt mijn smaak ) en dan pas ik het na de bevalling ook weer 😂 Geen verdriet om een spijkerbroek die dan nog niet past haha
10 maanden geleden
Mijn broeken komen van Halara. 4way stretch jeans. Zonder pijnlijke rand bovenin met knopen of rits. Voelt als een legging alleen dan netjes voor op kantoor.
Ik hou van een highwaist broek en heb ze in mijn eigen maat en 1 maat groter besteld zodat ik ze wel enige tijd kan dragen.

10 maanden geleden
Ik heb een maat groter gekocht. Daarnaast heb ik deze spijkerbroek gekocht, zit lekker met nog weinig buik en leek me handig voor de eerst tijd erna. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1244130004.html?utm_source=transactional&utm_medium=email&utm_id=678f7d89bea37318de281334Delivered&utm_campaign=delivery_success_PLPOC_pi_NLE2700X007212&utm_content=pd_image&utm_term=any
10 maanden geleden
Ik heb van die Travel stof broeken, deze kunnen altijd erg veel mee rekken!
10 maanden geleden
Ik heb een leuke jumpsuit van de only die lekker mee rekt. Enige nadeel is dat plassen zo’n gedoe is met zo’n ding 😂
10 maanden geleden
De julie pakken van most wanted zitten heerlijk en ik heb (op aanraden van hier) een losse broek bij de Zara met touwtjes erin weten te bemachtigen, dat is nu mijn favoriete broek. Hij was alleen in de sale en nu niet meer verkrijgbaar, maar ik weet dat ze nog heel veel van dat soort modelletjes bij de Zara hebben.
10 maanden geleden
Flared broeken van de costes. Rekken goed mee. En heb nu paar broeken gekocht bij gust gusto. Als je op zwanger zoekt hebben ze een handig filter. Zijn gewoon normale broeken die je dus ook in je zwangerschap aan kan. Moeten nog binnenkomen. Ik lees ondertussen op dit topic mee 👀
10 maanden geleden
Ik ben nu vandaag precies 12 weken. Maar toen mijn broeken niet meer zo lekker zaten, kocht ik ze een maat groter of een elastiekje erbij. Maar ik loop nu al 2/3 weken in zwangerschapsbroeken en zwangerschapsleggings. Mijn buik begon snel met groeien, is wel de 3e zwangerschap
10 maanden geleden
Ik heb van die flared broeken met elastiek bij the sting gekocht voor de tussenfase. Gewoon in mijn eigen maat want heeft al veel rek. En een flared broek van mama before & after van h&m past ook eerder al. En jurkjes met panty.
10 maanden geleden
Deze broek van de Zara is een dikke aanrader! Zit heerlijk en kun je in groeien 🥳 Verder draag ik veel low waist baggy jeans met oversized truien.