40 Reacties

één dag geleden

Vandaag een positieve test in handen gekregen waarbij ik volgens de berekeningen 1 augustus uitgerekend ben. Het lijkt me leuk om met meerdere die rond deze periode uitgerekend te zijn ervaringen te delen :)

één dag geleden

Ja leuk!!

één dag geleden

Wat leuk!! Hier 1 augustus uitgerekend 👶🏼

één dag geleden

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Eerste kindje of hebben jullie er al meer? :)

één dag geleden

Ik volg mee! Vanmorgen heel voorzichtig een positieve test gehad.

één dag geleden

Reactie op Mo11

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Eerste kindje of hebben jullie er al mee ...
Voor mij de 2e!

één dag geleden

Reactie op Babydroom1988

Voor mij de 2e!
Leuk! Hoe oud is je andere kindje?

één dag geleden

Slikken jullie naast de foliumzuur en vitamine D nog andere dingen nu?

één dag geleden

Reactie op Mo11

Leuk! Hoe oud is je andere kindje?
1 jaar en 9 maanden 🥰

één dag geleden

Vanmorgen met een early test positief getest. Ik denk 31/7 of 01/08 uitgerekend. In juni een miskraam gehad dus extra spannend. We hebben al zoontje van 2.5

één dag geleden

Reactie op KimRu

Vanmorgen met een early test positief getest. Ik denk 31/7 of 01/08 uitgere ...
Wat spannend! 💙🩷

één dag geleden

Ik gok dat ik 3 augustus ben uitgerekend, deze maand geen ovulatietesten gedaan dus geen idee hoeveel dpo ik ben 🫣

één dag geleden

Gefeliciteerd dames! Na 13 rondes mag ik ook aansluiten 🥰 vandaag een lichte positieve test in handen, maar is ook nog vroeg dus spannend! Verwacht datum is 1 augustus.

één dag geleden

In juni/juli een vroege miskraam gehad, nu weer zwanger. Uitgerekend op 1 augustus volgens de app. Heel spannend, hopelijk gaat het allemaal goed🤞❤️ gefeliciteerd allemaal!!!

één dag geleden

Vooralsnog kom ik op 1 augustus uit, vanmorgen positief getest dus nog een beetje onzeker 🙈

21 uur geleden

Jaa leuk! Ik ben 2 augustus uitgerekend ❤️

19 uur geleden

Reactie op Mo11

Hier tweede zwangerschap, heb een zoontje van 2 jaar en 2 maanden. Mijn zelf uitgerekende datum is 2 augustus maar volgens mij is mijn cyclus korter dan 28 dagen.

17 uur geleden

Reactie op Mo11

Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Eerste kindje? Wij mogen een derde kindje verwachten, zo dankbaar voor 🙏 hopelijk gaat alles goed bij iedereen!

17 uur geleden

Ik volg ook mee! Hier ook voorzichtig blij met een positieve test. Na een eerdere miskraam ontzettend in spanning!

16 uur geleden

Mijn uitgerekende datum als alles goed is zou 6 augustus zijn.. wie nog meer??🥰