40 Reacties

18 uur geleden

Hebben jullie al symptomen? Ik heb een vroege test gehad gister omdat ik al 2 dagen zulke zere liezen had. Verder nog nergens last van

18 uur geleden

Hier ook 1 augustus uitgerekend! Wanneer verwachten jullie denk je dat de 1e echo zal zijn? Ik zou het zo leuk vinden om het de familie met kerst te kunnen vertellen, of denken jullie dat het beter is om daar nog even mee te wachten

17 uur geleden

Reactie op Karlyyy

Hier ook 1 augustus uitgerekend! Wanneer verwachten jullie denk je dat de 1 ...
Ik denk de week voor de kerst, is inderdaad leuk om dan te vertellen tegen familie vind ik 😃

17 uur geleden

Reactie op Karlyyy

Mijn eerste echo is 6 en 10 december. Hopelijk voor de kerst nog eentje! ivm een eerdere miskraam mag ik iets vaker komen (toch wel een beetje geluk 🤭) Zou het inderdaad ook heel leuk vinden om met kerst het aan de familie te kunnen vertellen😀

16 uur geleden

Reactie op Suusjjjee

Mijn eerste echo is 6 en 10 december. Hopelijk voor de kerst nog eentje! i ...
Oh wat spannend, ik duim voor je dat alles goed is! ❤️

14 uur geleden

Gefeliciteerd voor de positieve testen!!✨😍 Ik belde vandaag de HA en die gaf aan dat mn uitgerekende datum 13 aug zou zijn? Bij vorige menstruatie die startte bij 25 oktober. Ben ik nou gek? Ik kom uit op 1 aug

14 uur geleden

Reactie op Mo11

Gefeliciteerd voor de positieve testen!!✨😍 Ik belde vandaag de HA en die ...
Hier ook 25 oktober en uitgerekende datum is 1 augustus

13 uur geleden

Reactie op Babydroom1988

Hier ook 25 oktober en uitgerekende datum is 1 augustus
Dan zou ze het vast verkeerd hebben gehad! Ze zei ook toen ik verbaasd reageerde; met de termijn echo weten ze het precies

13 uur geleden

Ik ga morgen nog ff een test doen om te checken of ik nog zwanger ben 😅 Ik voel me gewoon nog niet echt zwanger. Wat hele lichte kwaaltjes maar als ik geen positieve test had gehad, had ik er niks achter gezocht. Ik ben gewoon bang dat het uiteindelijk niet klopt, dat ik niet zwanger ben? Eigenlijk moet ik de verloskundige ook ff bellen, maar voelt alsof het niet om mij gaat. Iemand die zich hierin herkent?

12 uur geleden

Reactie op Mo11

Ik ga morgen nog ff een test doen om te checken of ik nog zwanger ben 😅 Ik ...
Ik herken het, heb op een beetje zeurende pijn in mijn onderbuik ook geen klachten. Net toch nog een testje gedaan en zelfs al een mooie oploop te zien terwijl het niet eens ochtendurine was! Had overigens bij mijn eerdere zwangerschappen ook vrijwel geen klachten dus het hoeft niet per se iets te zeggen!

12 uur geleden

Reactie op July2020

Ik herken het, heb op een beetje zeurende pijn in mijn onderbuik ook geen k ...
Toch fijn dat je het ook herkend haha. Wat fijn dat je test al mooi oploopt! Ik had vanmorgen met mn 2e ochtend urine getest en die was minder duidelijk dan de dag ervoor... Maarja ook geen echte ochtend urine. Toch morgen ochtend maar afwachten.

11 uur geleden

Reactie op Mo11

Toch fijn dat je het ook herkend haha. Wat fijn dat je test al mooi oploopt ...
Het blijft helaas spannend tot de eerste echo.. toch maar zoveel mogelijk proberen te genieten al en hopelijk morgenvroeg mooie oploop en dus geruststelling!

11 uur geleden

Reactie op Karlyyy

Dit was inderdaad ook mijn idee dus hopen dat ik daarvoor de eerste echo heb.. Anders durf ik het echt nog niet te vertellen haha

11 uur geleden

Reactie op Dr.N

Dit was inderdaad ook mijn idee dus hopen dat ik daarvoor de eerste echo he ...
Nee dat heb ik dus ook inderdaad, hoop zo dat de echo goed is

11 uur geleden

Reactie op Mo11

Ik ga morgen nog ff een test doen om te checken of ik nog zwanger ben 😅 Ik ...
Hahaha jaaa! Dat heb ik ook. Ik ga ook morgen ochtend nog een keer testen. Het voelt idd nog niet echt. Alsof je nog niet blij mag zijn.

2 uur geleden

Pfieuw de lijn lijkt langzaam toch wat donkerder te worden t.o.v de bovenste van eergisteren✨

2 uur geleden

Reactie op Mo11

Pfieuw de lijn lijkt langzaam toch wat donkerder te worden t.o.v de bovenst ...
Wauw inderdaad! Hoeveel dagen dpo?

2 uur geleden

Reactie op Girlmom08

Wauw inderdaad! Hoeveel dagen dpo?
Nu 14DPO. Normaal wou ik tussen vrijdag en maandag ongesteld worden. Had een redelijk vroege eisprong

2 uur geleden

Reactie op Mo11

Nu 14DPO. Normaal wou ik tussen vrijdag en maandag ongesteld worden. Had ee ...
Netjes! Ik zit op 8 dpo nu dus nog eventjes wachten

2 uur geleden

Reactie op Girlmom08

Netjes! Ik zit op 8 dpo nu dus nog eventjes wachten
Ohh wauw wat heb je dan vroeg postief getest zeg!