Hier ook 1 augustus uitgerekend! Wanneer verwachten jullie denk je dat de 1e echo zal zijn? Ik zou het zo leuk vinden om het de familie met kerst te kunnen vertellen, of denken jullie dat het beter is om daar nog even mee te wachten
Hier ook 1 augustus uitgerekend! Wanneer verwachten jullie denk je dat de 1 ...
Mijn eerste echo is 6 en 10 december. Hopelijk voor de kerst nog eentje!
ivm een eerdere miskraam mag ik iets vaker komen (toch wel een beetje geluk 🤭)
Zou het inderdaad ook heel leuk vinden om met kerst het aan de familie te kunnen vertellen😀
Gefeliciteerd voor de positieve testen!!✨😍
Ik belde vandaag de HA en die gaf aan dat mn uitgerekende datum 13 aug zou zijn? Bij vorige menstruatie die startte bij 25 oktober. Ben ik nou gek? Ik kom uit op 1 aug
Ik ga morgen nog ff een test doen om te checken of ik nog zwanger ben 😅 Ik voel me gewoon nog niet echt zwanger. Wat hele lichte kwaaltjes maar als ik geen positieve test had gehad, had ik er niks achter gezocht.
Ik ben gewoon bang dat het uiteindelijk niet klopt, dat ik niet zwanger ben? Eigenlijk moet ik de verloskundige ook ff bellen, maar voelt alsof het niet om mij gaat.
Iemand die zich hierin herkent?
Ik ga morgen nog ff een test doen om te checken of ik nog zwanger ben 😅 Ik ...
Ik herken het, heb op een beetje zeurende pijn in mijn onderbuik ook geen klachten. Net toch nog een testje gedaan en zelfs al een mooie oploop te zien terwijl het niet eens ochtendurine was! Had overigens bij mijn eerdere zwangerschappen ook vrijwel geen klachten dus het hoeft niet per se iets te zeggen!
Ik herken het, heb op een beetje zeurende pijn in mijn onderbuik ook geen k ...
Toch fijn dat je het ook herkend haha. Wat fijn dat je test al mooi oploopt!
Ik had vanmorgen met mn 2e ochtend urine getest en die was minder duidelijk dan de dag ervoor... Maarja ook geen echte ochtend urine. Toch morgen ochtend maar afwachten.
Toch fijn dat je het ook herkend haha. Wat fijn dat je test al mooi oploopt ...
Het blijft helaas spannend tot de eerste echo.. toch maar zoveel mogelijk proberen te genieten al en hopelijk morgenvroeg mooie oploop en dus geruststelling!