48 Reacties

één uur geleden

Gister een heel licht streepje maar vandaag helaas niet! We testen nog vroeg.. Hebben er meer vandaag een lichtere test? Ik had gister ook heel veel gedronken in de avond en vannacht naar de wc geweest. Zou dat effect hebben op het zwangerschapshormoon in de urine?

één uur geleden

Reactie op RoosEelke

Gister een heel licht streepje maar vandaag helaas niet! We testen nog vroe ...
Hi! Ik heb dat ook wel eens gehad, dat later op de dag de streep duidelijker was. Hoe vroeg ben je aan het testen? Ik moet officieel wachten tot zaterdag, dan 1 dag over tijd maar ik heb al wel oplopende streepjes per dag. Helaas 2 keer vroege miskramen gehad eerder dit jaar dus blijft spannend 🤞🏻

één uur geleden

Reactie op Marleenm87

Hi! Ik heb dat ook wel eens gehad, dat later op de dag de streep duidelijke ...
Dit heb ik ook! Inderdaad later op de dag donkere streep. Ik had afgelopen zondag 1-2 weken staan op de clearblue test dus ik doe het dit weekend nog een keer. Officieel zou ik morgen ongesteld moeten worden. De testen die ik heb gedaan zijn wel positief dus laten we hopen dat het dit keer inderdaad goed gaat! Eerder een miskraam gehad op 11weken. Ontzettend angst en stress op moment en zoek daardoor ook echt de bevestiging in de testen 😔.

één uur geleden

Reactie op Suusjjjee

Dit heb ik ook! Inderdaad later op de dag donkere streep. Ik had afgelopen ...
Ohh ja herkenbaar!

één uur geleden

Reactie op Marleenm87

Ohh ja herkenbaar!
Echt een ellende die onzekerheid.. 😣

één uur geleden

Reactie op RoosEelke

Gister een heel licht streepje maar vandaag helaas niet! We testen nog vroe ...
Ohh wat vervelend zeg. Bij mijmaakte het zeker uit of ik snachts maar de toilet was geweest. Test was veel minder duidelijk en bijna geen streepje zichtbaar. Urine heeft dan toch minder lang in de blaas gezeten dus minder geconcentreerd hcg

één uur geleden

Reactie op Mo11

Pfieuw de lijn lijkt langzaam toch wat donkerder te worden t.o.v de bovenst ...
Ik heb net de verloskundige gebeld en heb 24 dec mn eerste echo. Over doortesten: ze gaf aan dat het niet nodig is meer te testen. Positief is positief en niet bij iedereen loopt een test echt duidelijk op en daar hoef je je nog geen zorgen over te maken. Geruststelling miss ook voor anderen hier.

5 minuten geleden

Iemand ervaring met de clearblue test 6 dagen voor menstruatie? 😁