23 Reacties

8 maanden geleden

Tot 34 weken mag je nog vliegen maar je voelt zelf wel aan wat je prettig vindt. Ik ga zelf met 25 weken naar kreta. Fijne vakantie! 💛

8 maanden geleden

Ik ben net met 24 weken nog op citytrip geweest, was heerlijk. En ga in mei nog 3 weken weg. Lekker doen en van genieten!

8 maanden geleden

Wij gaan zelf als ik 28 weken ben ook 2.5 week naar Curacao. Komen er jaren en zie altijd zoveel zwangere vrouwen daar die al ‘ver’ zijn.

8 maanden geleden

Ik doe het nu niet maar met nr1 ben ik met 7 maanden nog met het vliegtuig geweest. Helemaal prima. De reden waarom nu niet? Mijn man is een zenuw pees en wilt binnen 30 minuten van een Nederlands ziekenhuis blijven. En dit is na oprekking want eerst was het binnen 30 minuten van ons ziekenhuis.

8 maanden geleden

Ik ga met 29 weken naar Griekenland met de familie. Niet een bewuste keuze maar de vakantie stond al een tijdje geboekt. Ik ga niet meedoen met actieve dingen. Ik denk dan aan mezelf en de baby en ga voor lekker relaxed. Ik vermaak me wel aan het strand of zwembad met een boek

8 maanden geleden

Ik ging met m’n eerste zwangerschap rond de 27 weken 14dagen naar Kenia. Was helemaal prima en super leuk. Wel lang in het vliegtuig- 8uur- maar door wat vaker op te staan en op en neer te lopen ging het goed. Verders voor op vakantie; drink alleen water uit flesjes, let op wat je eet (geen idee hoe water in Griekenland is, maar in Kenia vermeide ik verse sla om water bacterie op m’n eten te voorkomen) en neem insecten spray mee. Je gaat maar een paar daagjes/een weekje, dus ik zou lekker gaan en genieten 😉

8 maanden geleden

Ik ga met 28 weken ook nog op vakantie naar Spanje. Stond vorig jaar al geboekt, is een familie vakantie. Anders weet ik niet of ik nu nog een vakantie geboekt had, maar komt ook omdat ik zelf vliegangst heb, vind het nu wel extra spannend.

8 maanden geleden

Ik ga met 27 weken ook gewoon nog op vakantie naar Spanje voor 8 dagen!

8 maanden geleden

Ik ben met mijn vorige zwangerschap met 32 weken nog 2 weken weggeweest. Heerlijk! Gewoon lekker doen

8 maanden geleden

Als jij je goed voelt lijkt mij dat het prima kan! Ik ga volgende week zondag 3 weken naar Canada en met 35 weken nog een week op familiebezoek (12 uur autorijden)🤪

8 maanden geleden

Ik ga met 28/29 wkn naar Kreta een weekje

8 maanden geleden

Ik ga met 28 weken naar Griekenland, kan prima volgens mijn verloskundige heb t nog gevraagd.

8 maanden geleden

Reactie op Samantha - Zwanger

Ik ga met 29 weken naar Griekenland met de familie. Niet een bewuste keuze ...
Met welke maatschappij ga je. Ik merk dat er veel om een fit to fly wordt gevraagd, maar niemand geeft dat af ?

8 maanden geleden

Zit zelf heel erg te twijfelen of wij nog weggaan wanneer ik in week 31/32 zit. Word dan een autorit van 3-4,5 uur ongeveer. Ik heb nu al harde buiken bij een korte wandeling en merk dat mijn buik zwaarder wordt. Ik ben met 18,5-21 week wezen vliegen maar dat was gewoon prima en niks aan te hand.

8 maanden geleden

Reactie op Wonderopkomst96

Met welke maatschappij ga je. Ik merk dat er veel om een fit to fly wordt g ...
We gaan met TUI fly. Ik ben bij TUI geweest om het daar te vragen. Ze heeft een blaadje uitgeprint met daarop wat ik moet hebben. Het is maar kort maar duidelijk. Ik kan die wel doorsturen als je het ook nodig hebt. Vanaf 29 weken heb je daar een zwangerschapsverklaring nodig. En laat ik nou net 29 weken zijn met wanneer we gaan hihi

8 maanden geleden

We gaan met TUI fly. Ik ben bij TUI geweest om het daar te vragen. Ze heeft ...
Ik ga ook vliegen met TUI Fly. Heen ben ik 26 weken en op de terugweg ben ik 27 weken. Weet jij zo of ik dan iets nodig heb? 😇

8 maanden geleden

We gaan met TUI fly. Ik ben bij TUI geweest om het daar te vragen. Ze heeft ...
Ik ga ook met Tui fly met 28 heen en 29+1 terug. Wil je delen welke gegevens nodig zijn?

8 maanden geleden

Reactie op Wonderopkomst96

Met welke maatschappij ga je. Ik merk dat er veel om een fit to fly wordt g ...
Herkenbaar... ik heb nu bij rijbewijskeuringarts oid een afspraak staan 2 dagen voor vertrek. Zelfde vlieg termijn als jij.. kost 100€. Bij ons toevallig die datum in de buurt maar een vriendin moest er een dik uur voor rijden omdat ze dit past lastminute wist. Ik vind het wel gedoe hoor.. vanaf 34/36 weken snap ik maar 29 weken.. pfff

8 maanden geleden

Reactie op FR1908

Ik ga ook vliegen met TUI Fly. Heen ben ik 26 weken en op de terugweg ben i ...
Dan heb je niks nodig. Dit hebben ze voor mij geprint bij TUI

8 maanden geleden

Reactie op Annick05

Ik ga ook met Tui fly met 28 heen en 29+1 terug. Wil je delen welke gegeven ...
Dit is de info die ik van TUI gekregen heb