7 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb HMS en wat ik dus doe en deed was in de nacht mijn heup subluxeren. Dan heb je au als je wakker bent 馃檭. Goed is dat wel een zoektocht van jaren voor de juiste diagnose en hulp.

4 dagen geleden

Waar zit de pijn precies?

4 dagen geleden

Niet perse herkenbaar. Maar bij mij hebben ze een andere zenuw in mijn rug al regelmatig verdoofd. Persoonlijk vind ik dit geen pretje maar het is ook geen enorme pijn. Het is alsof je zenuwpijn krijgt maar dan door heel de zenuwbaan van die zenuw. En dat duurt 3sec en dan is het weg. Ik weet niet hoe ze het met een bekkenzenuw doen maar met je rug is het niet grappig. Voorverdoven en dan gaat het mega traag want bij elk stukje dat ze bewegen weer een nieuwe foto.. ik gok dat het met een bekkenzenuw nier veel anders is. Heel veel sterkte ermee! En anders misschien naar een neuroloog? Zenuwbanen is toch meer hun vakgebied 馃槉

Reactie op VeronicaS

Waar zit de pijn precies?
Het is net voor m鈥檔 perineum, net bij de ingang maar ook niet echt diep vanbinnen ofzo.. echt lastig uit te leggen hahah

gisteren

Klinkt vervelend! Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd, maar bij mij heeft de bekkenfysio enorm geholpen! Bij mij stonden de spieren te veel op spanning (al zou je denken dat alles juist enorm los zou zijn haha), was een soort compensatie reactie. Na een aantal keer losmasseren en oefeningen ben ik volledig van de klachten af! Ben nu 4 maanden pp.

Reactie op lianneg30

Klinkt vervelend! Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd, maar bij mij hee ...
Bedankt voor de tip 馃グ

15 uur geleden

Reactie op lianneg30

Klinkt vervelend! Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd, maar bij mij hee ...
Wat fijn! Hier staat het ook teveel op spanning maar ik vind nou niet dat ze echt goede oefeningen meegeeft. Nu meer ee aantal keer per dag focussen op m鈥檔 ademhaling zodat het ontspant maar verder krijg ik weinig mee. Wel nog klachten als ik lang sta / wandel. Donderdag bv 6u gestaan op een kerstborrel en dan heb ik weer 3 dagen last 馃槄 ben er klaar mee nu 4.5 maand pp