10 Reacties

7 maanden geleden

Mij is geadviseerd vanuit de obesitas Kliniek om mijn normale multivitaminen te blijven nemen omdat in de "gewone" zwangere multi vitamines te veel vitamine a en b6 zit. Ik zou het overleggen met je behandelend arts! Zelf ik gebruik ik de multivitaminen van finnidal en vul deze aan met calcium/zink/magnesium van vitamine op recept met extra vitamine D (want die is bij mij weer veelste laag)

7 maanden geleden

Reactie op Zwangervandeeerste_1994x

Mij is geadviseerd vanuit de obesitas Kliniek om mijn normale multivitamine ...
Mij indd ook! Ze zeggen dat je alleen WLS vitamines “mag” ivm de samenstelling Ik slik de wls van vitamine op recept en calcium vit D van Kruidvat (nu ook extra D) Ennnn foliumzuur folaat :)

7 maanden geleden

Wel extreem hoog je B6 hoor.. wat kan je doen om te verlagen?? (Buiten stoppen met slikken wat je nu slikt) Echt terug gaan op je WLS vitamines, dat is voldoende!

7 maanden geleden

Hey! Wat gek dat hij zo hoog is van alleen multivitamine voor zwangeren? Ik slik de hele zwangerschap alleen vitamine D en in het begin foliumzuur. is dit voor jou ook mogelijk?

7 maanden geleden

Hey! Wat gek dat hij zo hoog is van alleen multivitamine voor zwangeren? ...
Ik gebruik ook ijzer tabletjes 2x per week omdat me ijzer te laag is Vitaminen K Vitaminen D En dan multivitamine zwanger van de kruidvat waar niet gek veel vitamine B6 in zit 😅 Ik heb 10 juni een bell afspraak met het ziekenhuis waar ik de maagverkleining heb gehad ben benieuwd wat hun zeggen Ik ga ook nog contact opnemen met de andere ziekenhuis waar ik loop voor de zwangerschap van wat is verstandig

7 maanden geleden

Reactie op LilEnMike

Ik gebruik ook ijzer tabletjes 2x per week omdat me ijzer te laag is Vitami ...
Hoe waren je andere vitamines dan?

7 maanden geleden

Hoe waren je andere vitamines dan?
Opzich wel netjes

7 maanden geleden

Reactie op LilEnMike

Opzich wel netjes
Dat is echt keurig! Word er voor de rest niks geprikt bij je?? Ben benieuwd wat je moet/kan doen om je B6 te verlagen?? Heb je er zelf ook klachten van?

7 maanden geleden

Reactie op Momo💕

Dat is echt keurig! Word er voor de rest niks geprikt bij je?? Ben benieuw ...
Jawel jawel genoeg alleen zijn best veel dingen.😂 ik vraag me ook af wat ik er tegen kan of moet doen ik wacht sws dinsdag even af dan heb ik een bel afspraak staan. Ik heb zelf geen klachten. Het enige is alleen dat ik opeens veel haar groei krijg op me boven benen wat nieuw is voor mij

7 maanden geleden

Reactie op LilEnMike

Jawel jawel genoeg alleen zijn best veel dingen.😂 ik vraag me ook af wat i ...
Fijn dat de rest ook goed is! Haha dat is ook niet fijn, maar als dat t ergste is! En evt opnieuw bloedprikken op B6? Missn dat het een foutje is? (Mijn man heeft ook wel eens een gekke uitslag gehad en bleek ook een foutje) Zeker als er in de vitamines geen hoge B6 zit, jij ook niet weet hoe het zou kunnen en het is wel echt heel bizar hoog.. Wat was je waarde de vorige x? Ik neem aan dat je nog 1x per jaar prikt??