11 Reacties

Ons ritme wat betreft voeding is: 6:30u opstaan en fles 180+6 Rond 8:00u-8:30u naar bed Rond 10:00u groentenhapje 10:30u fles 180+6 Rond 11:30u-12:00u naar bed 14:30u fles 180+6 15:30u-16:00u naar bed 18:30u fles 180+6 19:00u naar bed En dan maken we haar rond 22:30u wakker en dan slaapt ze door tot 6:30u (meestal)

3 dagen geleden

Reactie op OngedwongenKomeet289121

Ons ritme wat betreft voeding is: 6:30u opstaan en fles 180+6 Rond 8:00u-8 ...
Bedankt voor je reactie 🙏

2 dagen geleden

Herkenbaar.. ons zoontje is ook snachts onrustig en soms geven we dan maar de fles. Uiteindelijk laat hij dan wel vaak wat van de ochtend fles staan ja 😅

gisteren

15-20x.. Dat is vaak.. wat vervelend… huilt hij dan ook? Slaapt hij in eigen bedje? Kan hij te moe zijn omdat hij overdag niet goed slaapt? Als mijn baby oververmoeid is slaapt ze vaak rusteloos. Hier helpt bedsharing wel erg goed. Ik doe rond 19/20.00 voeden Dan vaak rond 23 maar soms slaat ze die over (maak haar niet wakker) Rond 01 en rond 04.. tussendoor slaapt ze meestal redelijk goed. ontbijt om 6:30 wilt ze niet, dus dan wordt dat vaak pas rond 8:30 weer voeden voor haar eerste dutje. Als ze tussendoor wakker wordt maar er zit korter dan 2,5/3u tussen dan voed ik meestal niet (grote kans dat t er weer uitkomt en wil niet bij elke keer wakker worden aanleren dat ze melk krijgt), maar pak ik haar even wat dichter bij me op haar zij of onze voorhoofden tegen elkaar aan ofzo en dan slaapt ze vaak snel weer verder.

gisteren

Wij maken die kleine nog steeds wakker rond 23u/23.30 voor een fles. Eerst was het half 7 dat ze weer kwam (met 8-10 wkn) nu trekt ze dat door naar zo 7-8u smorgens. Ik haal de avondfles er nog niet uit ben bang dat ze dan snachts komt of vroeger smorgens.

gisteren

Reactie op antje_romero

15-20x.. Dat is vaak.. wat vervelend… huilt hij dan ook? Slaapt hij in eige ...
Ja we zijn echt helemaal kapot. Als we niet ingrijpen/speentje erin doet dan gaat die huilen. Maar soms spuugt die z’n speen weer na 5 minuten uit en dan 10x in een uur. Dat gebeurd vaak aan t einde van de nacht maar meestal slaapt die dan wel weer tussen 6 en 7 goed dus wij hadden honger uitgesloten omdat die ook wel eens zn fles in de ochtend gedeeltelijk laat staan. Wij nemen hem ook in bed inderdaad om het nog een beetje dragelijk te maken omdat we er dan snel bij kunnen zijn. Vind het moeilijk te bepalen of het een kwestie is van uitzitten of dat we andere dingen moeten proberen
Maar word hij ook nog na de nachtfles vaak wakker? Want het kan ook honger zijn.. en dan slapen ze ook heel onrustig. Ook babys die weken lang doorslapen kunnen ineens weer honger hebben snachts en als je dan eerst een tijd rekt met een speentje kunnen ze daar alleen maar onrustiger van worden (is mijn eigen ervaring na 2 kids) Ik geef dus ook nog regelmatig een nachtfles. En ja dan laat hij sochtends wat staan van zijn ochtendfles. Maar hou gewoon het normale ritme aan (wat jij ook hebt)

gisteren

Reactie op EerlijkeOchtend771319

Maar word hij ook nog na de nachtfles vaak wakker? Want het kan ook honger ...
Ja dat zou best kunnen inderdaad! Mn schoonmoeder heeft dus een nacht gedaan en toen veel meer voeding gegeven en dat ging beter. Wij gaan dat vanaf vandaag ook weer proberen, hopelijk is dat de oplossing 🙏

gisteren

Reactie op Piep199612

Ja we zijn echt helemaal kapot. Als we niet ingrijpen/speentje erin doet da ...
Ohhh snap ik echt heel lastig! Misschien ook een idee om naast die fles om 23u ook te stoppen met de speen.. ik hoor om mij heen vooral dat het een paar dagen zuur is (maar dat is het nu ook al voor jullie!) en het dan beter word..

gisteren

Haha ja wij hebben 2 weken geleden een poging gedaan maar bij dag 3 trokken we het niet meer en hebben zn speentje teruggegeven 🙈

19 uur geleden

Reactie op Piep199612

Ja dat zou best kunnen inderdaad! Mn schoonmoeder heeft dus een nacht gedaa ...
Dan zal ik zeker gewoon een hele fles geven van 180+6. En dan kijken of bij beter doorslaapt.