7 Reacties
2 dagen geleden
Je zal het morgen ochtend kunnen doen je hebt testen die 6 dagen voor je menstruatie kunnen... alleen je hebt dan de kans dat ie negatief aangeeft terwijl je wel zwanger bent vanaf de dag van je gemiste menstruatie is het 99 procent nauwkeurig. Je kan even op het doosje kijken
één dag geleden
Met mijn vorige zwangerschap heb ik ook 5 dagen voor de dag dat ik ongesteld moest worden getest met een early. Ik had heel sterk het gevoel dat ik zwanger was, echter testte ik daarmee negatief. Gaf bij mij veel verwarring destijds, omdat ik in m’n hoofd wel wist dat er wat gaande was, maar die test zei van niet. Tja. Ik testte echt pas positief op de dag dat ik ongesteld moest worden. Heb een normale cyclus van 28 dagen, geen bijzonderheden. Inmiddels een zoontje van 10 maanden rondlopen!
Voor iedereen is het anders natuurlijk. Maar weet dus iig dat je echt pas zekerheid hebt nádat je ongesteld moet worden.
één dag geleden
Hier ook NOD 22 november, ik test al positief. Wel nog flinke slag onder de arm want het is 2 keer eerder toch vroeg mis gegaan.