17 Reacties
2 dagen geleden
Heey wij hebben happy bear. Gaat tot 3 jaar qua maat. Ben er zelf echt wel tevreden over
2 dagen geleden
Happy bear hier in huis. 3 jaar gebruikt met mijn (inmiddels) bijna kleuter. 1 keer een hele heftige volle diarree luier gehad op vakantie middenin het zwembad (uit het niks 😭😵💫😱) en er kwam niks door/ langs! Heel tevreden dus. Mijn baby gaat deze nu gebruiken. Kost je eenmalig 15 euro (ofzo?) En je kan hem altijd hergebruiken.
2 dagen geleden
Happy bear inderdaad! Gewoon 1 luier die van baby tot peuter meegaat.
gisteren
Ik begreep dat ook de wegwerp luiers technisch gezien wasbaar zijn. Ze vangen alleen de poep en plas loopt gewoon het water in. Ik werd wel wat groen toen ik daar over na dacht.
gisteren
Reactie op chemkitten
Ik begreep dat ook de wegwerp luiers technisch gezien wasbaar zijn. Ze vang ...
Dit klinkt wellicht wat stom, maar wij hebben de niet wasbare luiers inderdaad altijd meerdere keren kunnen gebruiken. Onze van nu 4 jaar poepte nooit tijdens het zwemmen, dus ging een zwemluier luier makkelijk 5x of meer mee. Even uitwringen en was zo opgedroogd.
gisteren
Reactie op Epsilon
Dit klinkt wellicht wat stom, maar wij hebben de niet wasbare luiers inderd ...
Ik werd vooral groen omdat ik dus bedacht waar het water uit bestond waar ik in zat 🙃. Maar ik heb zelf nu wel zoiets van als we gaan zwemmen haal ik wel een pak wegwerp die gaat zomaar een vakantie lang mee.
20 uur geleden
Reactie op Bananaan
Oh nooit van gehoord, komt er dan niet veel microplastic vrij in de wasmach ...
Geen idee maar goed wasbare zwemluiers zitten ook flink wat plastics in. Ik zou als je ze hergebruikt zelf even onder de kraan uitspoelen.