8 Reacties
6 uur geleden
Mijn moeder gaat 3 dagen oppassen en wij wilden haar daarvoor graag iets geven aangezien wij dan allebei werken en gwn goed verdienen. We doen 75 per dag dus ongeveer 7,50 per uur maarja dat is miss wel anders dan een andere oppas. Twijfelen of we 100 moeten doen? Tis 10 uur ongeveer. En geen makkelijke baby 😅
6 uur geleden
Tegenwoordig vragen ze gewoon 10 tot 15 euro per uur.
Wij hebben uit nood namelijk 1 jaar een oppas op zaterdag gehad van 09.00 tot 15.00 en die betaalde wij 100 euro. Vond dat echt veelste veel voor een meisje van 17 dus ben uiteindelijk zelf minder gaan werken.
Voor in de avonduren heb ik nog geen ervaring mee.
5 uur geleden
Wij hebben 3 kinderen (bijna 4, 18 maanden en 4 maanden) en verschillende oppasmeisjes. Geen vast bedrag afgesproken maar meestal rond de €7 per uur, beetje afhankelijk hoeveel ze hebben gedaan. Als ze ze bijvoorbeeld op bed hebben gelegd of het is wat langer geweest rond ik het naar boven af. Paar keer wat langer weggeweest, toen de jongste elders ondergebracht
5 uur geleden
Nibud raadt voor jonge oppassen het minimumsalaris aan. Dus vanaf 15 iets van 4,50p/u en boven de 21 12,00p/u ofzo. Maar tis natuurlijk ook vraag en aanbod. Vroeger kreeg ik zelf 2,50p/u en blij dat ik was! (Kids lagen dan al wel op bed en ik kon chips vreten 😎)
4 uur geleden
Reactie op Pretii Silva
Nibud raadt voor jonge oppassen het minimumsalaris aan. Dus vanaf 15 iets v ...
Ja dit! €10 en de hele inhoud van de voorraadkast voor een avond oppassen op 4 jongens tussen 10 maanden en 10 jaar. Ik had de avonden van m’n puberale leven en de jongens ook 🙃
Ik vraag me nu pas af wat die moeder er eigenlijk van vond 😅
Vast prima trouwens, want ik was er vaak