23 Reacties

5 maanden geleden

Dunschiller, lampenkap, huisnummer, pijpenragger, kit, heggenschaar, fietspomp, vershoudfolie.

5 maanden geleden

Luiers, billendoekjes, vaseline etc. Dat hebben ze in het ziekenhuis.

5 maanden geleden

Dunschiller, lampenkap, huisnummer, pijpenragger, kit, heggenschaar, fietsp ...
馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

5 maanden geleden

De heggenschaar leek me nou n茅t handig voor tussen mijn benen...

5 maanden geleden

Ja ik wist dit dus niet maar het zkh heeft gewoon een yoga bal en een baarkruk beschikbaar. Ik zag mijzelf al een bal mee naar binnen slepen 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op NieuwsgierigeDauw594500

Ja ik wist dit dus niet maar het zkh heeft gewoon een yoga bal en een baark ...
Hahahaha! Ik had dezelfde gedachtegang 馃槀

5 maanden geleden

Ja ik wist dit dus niet maar het zkh heeft gewoon een yoga bal en een baark ...
Bij mij werd er wel geadviseerd om de bal mee te nemen omdat er maar een x aantal ballen beschikbaar zijn dus als je zeker eentje wil gebruiken kun je hem beter zelf meenemen!

5 maanden geleden

Reactie op mb1999

Bij mij werd er wel geadviseerd om de bal mee te nemen omdat er maar een x ...
Ah ja, ligt misschien per zkh een beetje anders. Bij mij werd er verzekerd dat ik dit niet hoefde te slepen. 馃檹馃徎

5 maanden geleden

Luiers, billendoekjes, flesvoeding, kraamverband. Dat hebben ze allemaal daar

5 maanden geleden

Niet meer dan 2 setjes kleding. 1 in maat 50 en 1 in maat 56. Mocht je onverwacht langer moeten blijven kan je man of familie vast even wat uit huis halen. Billendoekjes, luiers, flesjes en flesvoeding hebben ze in t ziekenhuis beschikbaar tenzij je speciale voeding wil geven. Kolf hebben ze ook in het ziekenhuis.

5 maanden geleden

Ik had lampjes en elektrische kaarsjes mee bij de eerste馃槀 Maar nu in dit ziekenhuis hebben ze blijkbaar in iedere bevalkamer sfeerverlichting en sterrenlampen. Mijn tip is dus, vraag even bij de verloskundige of ze weten wat ze wel/niet in jouw ziekenhuis hebben. Ook qua merkjes van de verzorgingsspullen etc.

5 maanden geleden

Niet nodig voor een poliklinische bevalling: - Luiers, kunstvoeding, enz. - Verband voor jezelf - Teveel kleding - Snacks - vermaak In het ziekenhuis was mijn baby er met een uurtje, dus deze dingen neem ik niet mee. Als je weet dat je er langer over gaat doen, dan kun je snacks en vermaak meenemen

5 maanden geleden

Niet nodig voor een poliklinische bevalling: - Luiers, kunstvoeding, enz. ...
Maar dat weet je toch niet van te voren? Dus zeker meenemen :)

5 maanden geleden

Ah ja, ligt misschien per zkh een beetje anders. Bij mij werd er verzekerd ...
Dat zou inderdaad wel kunnen, Lucky you haha! Ik sleep zo direct een hele grote bal mee 馃槀

5 maanden geleden

Hahahahahaha ik ga helemaal stuk馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 maanden geleden

Niet nodig voor een poliklinische bevalling: - Luiers, kunstvoeding, enz. ...
Snacks en vermaak. Zou het er wel instoppen. Verloskundige constateerde zwangerschapsvergiftiging en moest direct door naar ziekenhuis naar huis mocht niet mee4. Vervolgens lag ik er 5 dagen incl bevalling. Dan is wat hebben wel fijn 馃槈

5 maanden geleden

Mijn man vind t ook prettig als er een stripje paracetamol en ibuprofen (en zijn eigen medicijnen voor 2 dagen) in de koffer zit. Daarnaast stop ik er kauwgom in voor hem, omdat ik nogal last heb van geuren馃槵

5 maanden geleden

Reactie op Kersenbloesem2

Maar dat weet je toch niet van te voren? Dus zeker meenemen :)
Nou ik ga er vanuit dat ik bel met om de 5 minuten wee毛n en dan heb ik geen tijd meer voor vermaak of snacks. En als ik om een andere reden toch plotseling naar het zkh moet, dan is mijn telefoon mijn vermaak gok ik zo. En snacks zijn in het zkh te halen als het echt moet. Dus het gaat niet in mijn tas mee

5 maanden geleden

Reactie op IkPien

Snacks en vermaak. Zou het er wel instoppen. Verloskundige constateerde zw ...
Dan is het inderdaad wel handig Hoewel mijn man het dan later nog op zou kunnen halen. Want dan heb je misschien ook extra kleding enzo nodig.

5 maanden geleden

Reactie op Liesxx

Mijn man vind t ook prettig als er een stripje paracetamol en ibuprofen (en ...
Om deze reden adviseert mijn verloskundige praktijk om niet alleen aan een tandenborstel voor jezelf te denken, maar ook voor je man馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ