7 Reacties

6 uur geleden

Hey! Ik ben nu sinds 1 december weer 4 dagen aan het werk. Ik wordt nog steeds 3 a 4 keer wakker voor een voeding (borstvoeding). Ik dacht ook van hoe ga ik dit ooit doen, maar het valt mij gelukkig wel mee hoor! Je went (helaas) wel aan de moeheid die erbij komt kijken!

6 uur geleden

Ik ben in december begonnen maar gelukkig door de feestdagen niet de volle 3 dagen dus rustig begonnen. Ik dacht ook hoe ga ik het vol houden met nu meerdere keren snachts voeden (bv) maar het werken gaat me best goed af. Ook had ik niet verwacht dat het kolven heel goed gaat op het werk, ben wel ook benieuwd als ik straks de volle 3 dagen werk hoe het dan gaat zijn. Maar je kunt echt meer aan dan je denkt💪🩷

6 uur geleden

Hier ook weer sinds 1 december weer 4 dagen aan het werk. Onze dame komt nog ongeveer 2x om te drinken en kan soms lang wakker zijn. We hebben ook nog een peuter rondhuppelen dus bijslapen heeft er eigenlijk nooit ingezeten 😅. En toch komt het vaak wel goed. Verbaas me vaak hoe wakker ik ben op een paar uur slaap. Wat vooral helpt is proberen niet gefrustreerd te raken en accepteren dat dit nu even zo is. Hopelijk gaan ze snel wat beter slapen 🤞
Hi, ik werk sinds eind nov 3 dagen per week en dat gaat eigenlijk super! Ik voed 2x per nacht nog en vanaf 5u sochtends is het vaak rommelig qua slaap. Toch voel ik me op werk eigenlijk prima omdat ik er dan echt even ‘uit’ ben, thuis blijf ik vaak langer hangen in de vermoeidheid. Kolven op werk was even wennen maar ook dat gaat super nu. You got this!
Ik vind het wel erg pittig. 3 dagen in de week werken, mijn kleine komt bijna elk uur en werk in de zorg, dus is fysiek ook zwaar. Het is voor mij echt even overleven. Ik vind mn werk wel heel leuk, dus zou het ook weer niet willen missen op dit moment. Geeft mij weer het gevoel een beetje mijn oude 'ik' te zijn.

3 uur geleden

Hier precies hetzelfde! De eerste week van januari weer aan het werk en zit er enorm tegenop. Het is ons tweede kindje. Hij gaat pas vanaf het nieuwe jaar naar de opvang. Ook worden we nog minstens 3x per nacht wakker en wat slaap inhalen overdag gaat absoluut niet met een drukke peuter van 3. Alles voelt sowieso soms enorm zwaar omdat we midden in een ziekenhuistraject zitten. Ons zoontje is onverklaarbaar (tot nu toe) doof geboren. In maart word hij geopereerd en krijgt hij CI (cochlear implantaten) zodat hij weer gaat kunnen horen. Er zijn al zoveel ziekenhuisbezoeken geweest de afgelopen tijd. Ook gen onderzoeken.. Het is soms pittig en zwaar. Hoe ik het met werk ga combineren, nog geen idee! Merk dat ik mentaal een behoorlijke klap heb gekregen. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Heel veel succes! En luister naar je gevoel. 🍀

2 uur geleden

Hier ook vanaf 19 november aan het werk. Ik ga er ook minstens 5x per nacht uit en vaak helaas meer. Ik vind het erg zwaar maar op een of andere manier zet je wel door. Huishouden is op een laag pitje, sociaal leven ook en ik ga vaak vroeg naar bed. Ik hoop echt dat ze snel meer doorslaapt want ik heb het wel echt zwaar.