Hoihoi!
Ik ben nu 5w en 2d zwanger en voel precies niets meer van kwaaltjes (klein beetje pijnlijke borsten).
Toen ik 3/4 weken was had ik een rare ijzer smaak in mijn mond, pijnlijke borsten, ochtendmisselijkheid, geen honger,…
Ik maak me zorgen, ervaart nog iemand dit?
Is normaal hoor, ik had sommige dagen dat ik twijfelde of ik wel zwanger was 😂 en na 6,5w werd het dan plots weer erger, maar al bij al heb ik nog steeds weinig te klagen nu (dankzij medicatie wel) 🙈
Ik ook! Bij mn eerste 2 overgeven tot en met vanaf week 4 tot week 16 en week 20. Alle kwaaltjes die je kon bedenken.
Nu 6w en buiten het uitblijven van mijn menstruatie had ik niets niet overgeven, geen pijnlijke borsten niets😅.
Ik maakte me ook zorgen maar zoals de dokter zei iedere zwangerschap is anders
Bij onze vorige zwangerschap had ik de ijzer smaak ook en was plots ook weg. Moet je je geen zorgen om maken. Geniet van de symptoomvrije dagen, er komen andere dagen aan 🤣
De mijne gaan ook enorm op en af. Op 5w totaal in paniek bloed laten trekken omdatk ineens niks meer had van symptomen. Nu 6w2 en ik kan gewoon niks aan mijn borsten verdragen en vanmorgen de eerste gloed van misselijkheid mogen ervaren
Heb jij last van bijwerkingen zoals vermoeidheid? Ik neem primperan in, neemt de misselijkheid een beetje weg maar ik kan me nog steeds een hele dag mottig voelen.
Heb jij last van bijwerkingen zoals vermoeidheid? Ik neem primperan in, nee ...
Tgoh of die vermoeidheid door de navalit of de zwangerschap zelf is kan ik niet zeggen, maar ik slaap wel veel ja 😂🙈. Ben er wel echt goed mee voorlopig dus dan neem ik er extra slapen wel bij