12 Reacties
7 maanden geleden
Een jas is wel nodig.
Aanraders vind ik een dun stoffen jasje van Noppies of Engel Natur
7 maanden geleden
Een jasje heb je wel nodig omdat pasgeborenen hun lichaam nog niet zelf op temperatuur kunnen houden. Ik heb een jasje gekocht van feetje. Heb het gewoon gevraagd in de baby winkel en hun hebben me geholpen aan een goed jasje 😘
7 maanden geleden
Ik vond het een enorm gedoe om die mini armpjes in een jas te krijgen dus ik zou voor een dekentje gaan als ik jou was. En als je wel een jasje wil eentje die heel flexibel is bijna als een soort vest.
7 maanden geleden
Reactie op Anomama123
Ik vond het een enorm gedoe om die mini armpjes in een jas te krijgen dus i ...
Ik dacht hier ook aan. Ik vond een jasje te dik en lastig met de armpjes. Dus heb ik flexibele vestjes en dekens in huis.
7 maanden geleden
Ik heb voor mijn vorige zoontje nooit een jasje gebruikt. Alleen dekentjes. Zomer was toen zo warm dat hij nooit kruiken, mutsen, vestjes of iets heeft gebruikt 😅 ik zou een vestje halen voor als ze uit het ziekenhuis komen. Iets anders is snel genoeg bijgekocht als het geen goede zomer is
7 maanden geleden
Zelfs bij mijn eerste (winterkind) geen jas gebruikt de eerste winter. Een dikke zak in de maxicosi en een extra dekentje in de wandelwagen. Of ik deed hem als ie al niet ingezwachteld was in een onesie.
7 maanden geleden
Mijn januari baby had geen jas 🫣 het is niet te doen om die kleine armpjes in een jas te krijgen. Ik had een soort teddy vest.
Maar ook dat was een hels karwei. We hebben hem altijd dik aangekleed en in dekentjes in de kinderwagen gelegd. Voor de maxi cosi heb ik een puckababy wikkeldeken ideaal!
7 maanden geleden
Welnee, je hebt echt geen jas nodig! Een goed wollen vestje is fijn en je kan bijvoorbeeld als het iets frisser is (denk minder dan 22 graden) lekker een dikke maxi cosi zak in de maxi cosi leggen of in de kinderwagen.
Een merino wollen mutsje helpt ook altijd enorm om die hele kleintjes op temp. te houden.
7 maanden geleden
Reactie op mb1999
Zou je een maxi cosi voetenzak al aanraden voor een baby’tje in de zomer? T ...
Ligt er aan hoe groot het kind word maar meestal zitten ze tot maand 9 in de eerste auto stoel. En dan ga je natuurlijk wel naar de winter.
7 maanden geleden
Reactie op mb1999
Zou je een maxi cosi voetenzak al aanraden voor een baby’tje in de zomer? T ...
Ik heb een dunnere variant van Jollein! En van de eerste nog een dikke teddy voor de winter.