10 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb eigelijk alleen hoeslakens, afhankelijk van de grote van je kinderwagen matrasje qua formaat. Als beschermers doe ik gewoon een hydrofiele doek erin. Laken heb ik van Jollein en nog een van Meyco. Deken ben ik niet gewend gezien dit kan zorgen voor wiegendood (werk ik de kdv) dus ben niet van plan dat in een kinderwagen te doen. Als het te koud wordt goed inpakken, laken en een voetenzak.
6 maanden geleden
Ik gebruik wel een dekentje voor buiten hoor. Werk ook op dagverblijf maar bij ons is het gebruik van kinderwagens niet toegestaan. Vooral als het straks kouder word is een deken in de wagen wel echt aan te raden. Ik heb leuke gescoord bij Ikea: grijs gebreide en een hydrofiele dekentje (deze zijn nieuw)! Advies is natuurlijk sws laag opmaken (onder de armen) en met wandelen heb je goed zicht op je baby.
Ik gebruik wel een molton icm hoeslaken maar alleen een hoeslaken kan ook natuurlijk.. en hydrofiel onder het hoofdje voor evt spugen
6 maanden geleden
Ik heb een joolz en heb een hoeslaken gekocht bij de hema die om het matrasje past. Verder heb ik van Jollein een dekentje.
Maar wist niet dat je ook moltons en lakens moest halen? Ik dacht eigenlijk dat je je kindje gewoon in de kinderwagen legde met een dekentje en that’s it (uiteraard wel warmer ingepakt in de winter) Voel me nu ineens een beetje dom 🙈
6 maanden geleden
Ik heb alleen matrashoesjes gekocht (de hoes van het matrasje die erbij zat kan ook in de was) en leg er een gebreid dekentje in die ik ook voor andere dingen gebruik. Misschien een wolletje van Kico eronder in de winter maar dat kijk ik tzt!
6 maanden geleden
Reactie op Sjakie88
Gewoon de hoeslakens van de wieg. Daarover heen deed ik bij de eerste altij ...
Echt precies dit haha