7 Reacties
één dag geleden
Hee hoi,
Na 9 maanden proberen nu raak! Ik heb met 5 dagen overtijd getest met de testen van de action (volgens mij blauw reguliere dus geen early). Deze waren bij mij meteen positief, terwijl Kruidvat eigen merk en clearblue bij de eerste keer negatief waren. Na 1 week opnieuw getest met clearblue met wekenindicator en die was gelukkig nu wel positief!
één dag geleden
Reactie op Esmée8
Hee hoi,
Na 9 maanden proberen nu raak! Ik heb met 5 dagen overtijd getest ...
GEFELICITEERD!! 🤰
Wat zul je blij zijn na die 9 maanden, dan nu eindelijk positief. Wat fijn voor jullie!
Nou dan ben ik blij dat ik ook de test van de action heb ipv Kruidvat.
één dag geleden
Reactie op Daantje&baby2025
GEFELICITEERD!! 🤰
Wat zul je blij zijn na die 9 maanden, dan nu eindelijk ...
Dankjewel! Misschien gek maar eerst waren er heel bewust mee bezig en de laatste tijd steeds minder, maar het is zeer zeker welkom!
Jij succes met testen en hopelijk ook fijn nieuws ✨
één dag geleden
Dat hoor je toch wel vaker hè, dat zodra je het ‘los laat’ althans zo ver je dat kunt, dat het dan gebeurd.
Ik laat het je weten ☺️!
Wanneer uitgerekend?
20 uur geleden
Reactie op Esmée8
Hee hoi,
Na 9 maanden proberen nu raak! Ik heb met 5 dagen overtijd getest ...
Gefeliciteerd! Vraagje: teste jij pas na je nod? Ik ben 2 dagen overtijd maar wordt maar niet ongesteld. 🤔 Gister getest maar negatief
19 uur geleden
Reactie op melissax94
Gefeliciteerd! Vraagje: teste jij pas na je nod? Ik ben 2 dagen overtijd ma ...
Normaal hou ik altijd rekening met 2 dagen eerder of 2 dagen later ivm met mijn cyclus maar meestal klopt de dag dat mijn app (ik gebruik p.c.) precies. Dus na 3 dagen dacht ik hmmm en toen bij dag 5 toch maar gaan testen!