28 Reacties

vorig jaar

Dat is wel een beetje het risico van zwanger worden in je proef periode natuurlijk 馃 ik had bij mijn vorige zwangerschap een vast contract, nu een jaar contract die februari verlengt moet worden, ik voel me gelukkig goed nu maar was ook wel ff bang voor een moeilijke zwangerschap omdat het bij de vorige wel zo was

vorig jaar

Zit nu precies met het zelfde alleen dan met een vast contract. Ik ben zo misselijk en hou ook niks binnen. Moet vanavond werken, hoop dat het gaat. Weet nog niet wat ik de aankomende dagen ga doen. Ik hou ook niet van ziekmelden.

vorig jaar

Ik heb mijn leidinggevende al ingelicht. Hij is heel meelevend dus dat geeft een heel fijn gevoel. Gelukkig maar 1 x ziek naar huis gegaan, maar dat was echt door vermoeidheid, ik was helemaal overprikkelt en kon geen traan meer binnen houden. Ik werk zelf ook als begeleider in de zorg. Mij geeft het in ieder geval rust dat hij het weet en dat hij met me meedenkt. Maar ik heb ook een vast contract. Ik snap jou zorgen! Ik denk maar zo in de zorg hebben ze altijd personeel nodig dus ze zullen je er niet zomaar uitzetten denk ik!

vorig jaar

Reactie op Njoy1991

Dat is wel een beetje het risico van zwanger worden in je proef periode nat ...
Ik ben achtergekomen dat ik zwanger wass natijd ik was aangekomen馃槄

vorig jaar

Reactie op Dw3rgkonijn

Aii haha, maar dat is nu eenmaal zo馃榿 lastige situatie idd. Maar wat iemand anders ook schrijft.. groot tekort in de zorg volgens mij, ik zou me niet te snel zorgen maken 馃槝

vorig jaar

Werk ook al verpleegkundige in de ouderenzorg. Ik heb mijzelf 2 weken geleden ziek gemeld en ben blij toe. Ik ben erg ziek van namelijk. Veel overgeven, enorm moe. De dagelijkse dingen kosten veel energie waardoor ik echt niet in staat ben om te werken. Alle begrip gelukkig vanuit leidinggevende en collega's.

vorig jaar

Reactie op Njoy1991

Aii haha, maar dat is nu eenmaal zo馃榿 lastige situatie idd. Maar wat iemand ...
Afwachten, hopelijk komt het goed馃ぃ