28 Reacties

vorig jaar

Dat is wel een beetje het risico van zwanger worden in je proef periode natuurlijk 馃 ik had bij mijn vorige zwangerschap een vast contract, nu een jaar contract die februari verlengt moet worden, ik voel me gelukkig goed nu maar was ook wel ff bang voor een moeilijke zwangerschap omdat het bij de vorige wel zo was

vorig jaar

Zit nu precies met het zelfde alleen dan met een vast contract. Ik ben zo misselijk en hou ook niks binnen. Moet vanavond werken, hoop dat het gaat. Weet nog niet wat ik de aankomende dagen ga doen. Ik hou ook niet van ziekmelden.

vorig jaar

Ik heb mijn leidinggevende al ingelicht. Hij is heel meelevend dus dat geeft een heel fijn gevoel. Gelukkig maar 1 x ziek naar huis gegaan, maar dat was echt door vermoeidheid, ik was helemaal overprikkelt en kon geen traan meer binnen houden. Ik werk zelf ook als begeleider in de zorg. Mij geeft het in ieder geval rust dat hij het weet en dat hij met me meedenkt. Maar ik heb ook een vast contract. Ik snap jou zorgen! Ik denk maar zo in de zorg hebben ze altijd personeel nodig dus ze zullen je er niet zomaar uitzetten denk ik!

vorig jaar

Reactie op Njoy1991

Dat is wel een beetje het risico van zwanger worden in je proef periode nat ...
Ik ben achtergekomen dat ik zwanger wass natijd ik was aangekomen馃槄

vorig jaar

Reactie op Dw3rgkonijn

Aii haha, maar dat is nu eenmaal zo馃榿 lastige situatie idd. Maar wat iemand anders ook schrijft.. groot tekort in de zorg volgens mij, ik zou me niet te snel zorgen maken 馃槝

vorig jaar

Werk ook al verpleegkundige in de ouderenzorg. Ik heb mijzelf 2 weken geleden ziek gemeld en ben blij toe. Ik ben erg ziek van namelijk. Veel overgeven, enorm moe. De dagelijkse dingen kosten veel energie waardoor ik echt niet in staat ben om te werken. Alle begrip gelukkig vanuit leidinggevende en collega's.

vorig jaar

Reactie op Njoy1991

Aii haha, maar dat is nu eenmaal zo馃榿 lastige situatie idd. Maar wat iemand ...
Afwachten, hopelijk komt het goed馃ぃ

vorig jaar

Reactie op Dw3rgkonijn

Ik heb dit nu ook. Start in februari met nieuwe baan ( soort overname want oude locatie sluit) Ben aangenomen en kort daarna kwam ik erachter. En het gaat nu al zwaar met 8 weken en ik wist al dat het geen makkelijke zwangerschap zou worden. Constant misselijk, spugen maar vooral zo zwak.. en dan begin ik februari met een andere baan en ze weten nog niks

vorig jaar

Ik werk als vpk in de ouderenzorg. Moet vanaf morgen 4 dagen werken en zie er erg tegenop. Sta als avonddienst alleen op 11 bewoners. Ik ga volgende week maandag me manager op de hoogte stellen omdat ik binnenkort nachtdiensten moet draaien. Dat ga ik echt niet volhouden. Ben zelf ook enorm misselijk en moe. Voor zover het lukt elk uur iets kleins eten, dextro mee.

vorig jaar

Ben verpleegkundige, net reeks van 8 dagen achter de rug 馃コ馃槄

vorig jaar

Ik werk nu 50% gisteren heb ik de middag uren gedraaid (halve dienst) dat wou prima en vanmorgen de ochtend dienst gedraaid, dit is een drama Constant bij de bewoners weg om naar de wc te vluchten Morgen nog 1 maal proberen lukt het niet dan ga ik enkel de middag uren draaien en kijken we daarna weer verder

vorig jaar

Reactie op Kiara24

Ik werk nu 50% gisteren heb ik de middag uren gedraaid (halve dienst) dat w ...
Ja, dese ochtend ook hele tijd na toalet... vreselijk.. niet ideren zo blij me... heb verteld an collegas vandaag ..

vorig jaar

Reactie op Devixx

Ik heb dit nu ook. Start in februari met nieuwe baan ( soort overname want ...
Zwakheid gevoel is vreselijk Ja.. maar leuk dat je aangenomen bent:) Ja, heb ik ga volgende week leidinggevenden vertellen dat ik zwanger bent, heb all somige collega's verteld omdat ik allen was an spugen hele dag op werk..馃槄 ze hebben nix an mij zo..:/

vorig jaar

Reactie op mamavanleon

Ik werk als vpk in de ouderenzorg. Moet vanaf morgen 4 dagen werken en zie ...
Ne, 4 dagen werker achter elkaar lijkt me niet prettig ne.. Ben blij dat ik niet alleen staat.. werkt dextroo? Dan ik dat halen.. Ja ik werkt 2 dagen ben zo kapot geweest plus om 31 en 1 januari gewerkt was vreselijk:(

vorig jaar

Dames als jullie zo erg misselijk zijn kunnen jullie Ocugest nemen van vsm. Is tegen misselijkheid en op natuurlijke basis! Ik gebruik het zelf ook. 馃槉 hoop dat jullie hier wat aan hebben.

vorig jaar

Reactie op Marloe123

Ben verpleegkundige, net reeks van 8 dagen achter de rug 馃コ馃槄
Netjes!! Goed bezig!!! 馃コ馃コ moet je trots op zijn

vorig jaar

Reactie op Kiara24

Ik werk nu 50% gisteren heb ik de middag uren gedraaid (halve dienst) dat w ...
Ochtend dienst is drama alltid

vorig jaar

Reactie op Dw3rgkonijn

Ne, 4 dagen werker achter elkaar lijkt me niet prettig ne.. Ben blij dat ik ...
Ben nu ook aan het werk, tweede dienst. Ben zoooooo moeee, niet leuk 馃ゲ馃ゲ馃ゲ

vorig jaar

Reactie op Pammiej

Dames als jullie zo erg misselijk zijn kunnen jullie Ocugest nemen van vsm. ...
Ga ik proberen, bedankt voor de tip 馃槝

vorig jaar

Iemand dat is begonnen om halfe dagen te doen in de zorg inplats van 8 uur diensten?馃槄 ik werk nu vanaf halfe diensten omdat ik zo kapot moe en op bent na 4 uur werken馃槾