20 Reacties
4 maanden geleden
Yara zou ik voor gaan. Grappig onze meid krijgt een naam met 1 letter verschil🫣💗
4 maanden geleden
Yara komt inderdaad veel meer voor, weet niet waarom.
maar zelf hou ik er ook van om namen Hollands te schrijven hoe je het zegt. Dus zal dan voor Jara gaan.
Weetje.. tegenwoordig kun je bijna elke naam op meerdere manieren schrijven. Zelfs Tom of Thom 😛 dus soms spellen moet toch..
Ik snap het bij veel namen niet overigens en vraag me dit altijd af in NL 😂
waarom een dubbel M bij Femm? Of een H bij Ties/Thies? Of Liz terwijl je Lis zegt etc..
4 maanden geleden
Yara! 😍die staat hier ook hoog op het lijstje maar omdat ik zelf in het onderwijs werk en een bepaalde associatie heb bij die naam nu heb ik hem omgebogen naar Yana.
4 maanden geleden
Reactie op BlijeZebra453347
Yara! 😍die staat hier ook hoog op het lijstje maar omdat ik zelf in het on ...
Oh wat toevallig mijn dochter gaat ook Yana heten🫣 vernoemd naar mijn moeder en nichtje💗
4 maanden geleden
Bij Jara kan je het uitspreken als Djara. Dus in zou ook voor Y gaan als dat niet de bedoeling is.
4 maanden geleden
Ik vind Yara mooiere schrijfwijze maar je vraagt of Jara ook voorkomt… ik ken de meeste kids die Jara met een J heten - dus ja ik denk dat je sowieso moet spellen..
Vraag is: waarom vind je dat vervelend? Tegenwoordig moet bijna iedere naam gespeld worden 😊 ik zou kiezen wat jij mooi vindt!
4 maanden geleden
Ik heb even zitten kijken bij het svb. In 2024 zijn er 44 Jara’s geboren en 539 Yara’s ! 😄
Persoonlijk zou ik ook denken dat het Yara is, als ik de naam hoor
4 maanden geleden
Wij overwegen ook Yara. Wat mij betreft vooral met de Y zodat er geen twijfel over is hoe je het uit kan spreken. Als ze het moeten spellen kun je altijd zeggen: Yara met een Y
4 maanden geleden
Ik ken ze allebei! Ik vind Jara zelf mooier, maar ik heb een voorliefde voor namen met een J 😄
4 maanden geleden
Yara is het meest gebruikelijke, dus die zou ik dan kiezen. Ik vond hem ook heel mooi, maar helaas er niet doorheen gekregen hier