8 Reacties

17 uur geleden

Het moet in slaap vallen zijn 🙈

16 uur geleden

Hier is het alsof ze de knop heeft omgezet van het weekend; ik kan haar wakker wegleggen en ze lijkt wat meer lange slaapjes te doen. Overigens denk ik niet dat de lengte ook per se te maken heeft met het zelfstandig in slaap vallen bij mijn dochter in ieder geval. Ik durf bijna te zeggen dat zo’n weekend saai is als ze alleen maar in bed ligt 😂

16 uur geleden

Reactie op VlijtigeBliksem960702

Hier is het alsof ze de knop heeft omgezet van het weekend; ik kan haar wak ...
Hahaha ja, kan me voorstellen dat dat een hele verandering is 🙂

16 uur geleden

Reactie op VlijtigeBliksem960702

Hier is het alsof ze de knop heeft omgezet van het weekend; ik kan haar wak ...
Hoe veel weken is ze?

16 uur geleden

Onze dochter kan het eerste slaapje van de dag wel zelf in slaap vallen, de overige slaapjes ene keer wel en andere keer niet. Soms is het ook krijsen en slaapt ze alsnog op mij. Maar langer slapen dan 45min doet ze nog niet, dus geen idee of dat met elkaar te maken heeft

15 uur geleden

Reactie op ElviM

Hoe veel weken is ze?
Ruim 16 weken

14 uur geleden

Mijn dochter van nu bijna 16 weken doet al heel wat weken langere dutjes dan 1 cyclus overdag. Dit is pas nu in de slaapregressie anders en word ze vaak na 1 wakker. Ze slaapt altijd zelf in. Nu overigens wel met wat meer moeite. Volgens mij is zelf in slaap kunnen vallen daar wel een groot onderdeel van, omdat ze altijd even kort wakker worden. Als je kindje niet zelfstandig weer door kan slapen zal hij/zij wakker worden

14 uur geleden

Het lukt onze baby wel vanaf 18:00 tot 7:00 om de slaapcycli te koppelen. Hij krijgt nog wel vaak drie keer een voeding tussen die tijden, maar hij slaap daarna direct weer verder.