13 Reacties
gisteren
Ik volg even! Hier ook eentje die alleen maar overdag in de draagzak slaapt🙈🙈
gisteren
Reactie op ToegewijdeBoom539923
Ik volg even! Hier ook eentje die alleen maar overdag in de draagzak slaapt ...
Lastig hè! Ik ben zo opzoek hoe ik dit beter kan doen… of aantrekkelijker kan maken. Maar echt zodra hij ligt is het ogen open en schreeuwen. Samen in het grote bed gaat dan wel weer maar ja,😂 dan gebeurd er nog niks in huis. Zodra ik het bed verlaat merkt hij dat hahahaha.
gisteren
Reactie op Patriez
Lastig hè! Ik ben zo opzoek hoe ik dit beter kan doen… of aantrekkelijker k ...
Jaaaa snap je helemaal! Wij hebben dit precies t zelfde! De "oudere" generatie zegt indd dat we hm verwennen en maar moeten laten janken in zn bedje... maaar dat gaat echt tegen mn gevoel in🙈🙈 mar t zou al heel lekker zijn al zou hij 1 slaapje in zn bedje doen🙈🙈
gisteren
Reactie op ToegewijdeBoom539923
Jaaaa snap je helemaal! Wij hebben dit precies t zelfde! De "oudere" genera ...
10min methode werkt dus ook niet bij ons , dit houdt hij zo 2 tot 3 uurtjes vol als het moet meneer is een doorzetter. (Mijn reactie voegde niet goed toe dus mss is het dubbel dit bericht.)
gisteren
Reactie op Patriez
10min methode werkt dus ook niet bij ons , dit houdt hij zo 2 tot 3 uurtjes ...
Oohjaa dat is hier oook! Hij valt echt niet na een tijd huilen in slaap nee...🙈🙈
gisteren
Reactie op Patriez
Hopelijk in hun studie en werk later ook zulke doorzetters 😂
Hahahahah inderdaad! Ik zeg altijd maar voor dat ie 12 is, zal t wel over zijn🙈🤭
gisteren
Ons kindje ook.. (de 3e, en ze hebben alle 3 niet top geslapen maar wel heel anders, de een altijd vroeg, de ander overdag altijd veel in kinderwagen) dus ik laat me niks meer vertellen, je verwend ze echt niet zomaar hoor..
Is je kindje wel vrolijk wakker? Die van ons wel, dan kan ik dus gemakkelijk huishoudelijke taken doen (naast af en toe ook even kletsen etc natuurlijk)
Daarnaast hebben we 1x per 2 wk een schoonmaakster voor badkamer en even alles 1x goed. Aanrader! Ook al is het 1x per maand
gisteren
Ik zou dan eerst proberen om hem beneden te laten slapen maar dan niet op jou. Dus bijv naast je op de bank of in de box, kinderwagen etc. Als dat goed gaat proberen in bedje. Mijn kindje wilde eerst ook niet in bed slapen overdag, terwijl dit in de nacht super gaat. Heb dat gewoon losgelaten en een paar weken later weer geprobeerd. Toen ging her ineens goed en nu slaapt hij super overdag in bed
19 uur geleden
Wij zijn langzaam gaan oefenen ter voorbereiding op 2 dagen opvang vanaf januari. Eerste weken viel hij in onze armen in slaap en zodra hij zo’n 5-10 min sliep hebben we heb overgelegd naar zijn bed. Die tijd tot overleggen hebben we toen steeds verkort. Zat ook middenin de slaap regressie dus werd eigenlijk altijd na 20-40 min weer wakker, maar meestal had ik dan in ieder geval een kwartiertje om even iets te doen. Het lukte dan bijna nooit om hem in bed weer in slaap te krijgen. 9/10 keer viel hij dan weer op ons in slaap en lukte terugleggen dan niet meer, om wel aan genoeg slaap te komen hebben we hem toen op ons verder laten slapen. Hier kwam de echte omkeer toen hij van rug naar buik is gaan rollen - ik leg hem nu wakker in bed, hij rolt zichzelf naar z’n buik, kijkt even rond en legt op een gegeven moment z’n hoofdje neer. Dan streel ik nog even over zn voorhoofd bij de oogjes/neus en valt hij in slaap en slaapt nu makkelijk een stuk langer. Heb hem al meerdere keren na 2u wakker gemaakt.
Geen idee of het het oefenen was of toch het omrollen maar zo is ‘t hier na 2-3 weken langzaam beter geworden. Ook lang nog niet altijd en er zijn nog altijd zat dutjes op ons :)
Succes!!
17 uur geleden
Hier lang hetzelfde probleem gehad, toen ik echt goed op de wakker tijden ging letten en hem na 2 uur wakkertijd op bed leg slaapt hij zonder probleem ineens 1,5/2 uur in bed.
Nu doet hij 1 middag slaapje in bed en kan mama zich uitleven in huis 😊
17 uur geleden
Reactie op Sam13071999
Hier lang hetzelfde probleem gehad, toen ik echt goed op de wakker tijden g ...
Wel met behulp van voeding (BV)