13 Reacties
3 dagen geleden
Ik had dit gevoel ook heel erg bij mijn huidige werk omdat ik in een iCsi traject zat maar ik heb dit tijdens mijn 3 maanden gesprek verteld en ze zeiden me dat ze het erg vonden dat ik hier zolang mee gezeten heb en dat ik hier natuurlijk niet op werd afgerekend ben nu ook 7 weken.
3 dagen geleden
Ik zou het toch maar gewoon vertellen, je kunt ook niet wachten tot oktober😅. Ik snap je spanning wel. Misschien eerst vragen hoe je leidinggevende vindt dat het gaat?
3 dagen geleden
Reactie op Wishfulthinker
Ik zou het toch maar gewoon vertellen, je kunt ook niet wachten tot oktober ...
Ik wil sowieso wachten tot mijn 1e en misschien ook 2e echo ivm een miskraam eerder. Of is dit dan te laat met vertellen? Dat is wel een goede inderdaad. Eerst vragen hoe zij vinden dat het gaat
3 dagen geleden
Reactie op Lilalu
Ik wil sowieso wachten tot mijn 1e en misschien ook 2e echo ivm een miskraa ...
Ik heb ook een vast contract gekregen! Doen wat goed voelt volgends mij word het vaak rond 12 weken verteld. Maar wettelijk is 3 weken van tevoren verplicht, dus echt doen wat goed voelt!
3 dagen geleden
Ik zou als het kan wachten tot de 12 weken echo. Dan weet je ook meer hoe het gaat en dat is zeker vroeg genoeg.
3 dagen geleden
Ik heb het al verteld op mijn werk, ben nu 7+ 4 weken. Dit omdat de echo’s gepland staan op mijn werkdagen omdat mijn verloskundige alleen op mijn werkdagen echo’s maakt.
3 dagen geleden
Reactie op Lilalu
Ik wil sowieso wachten tot mijn 1e en misschien ook 2e echo ivm een miskraa ...
Ja, tot de 2e echo kun je prima wachten. Als je zelf niet al te veel klachten hebt. Ik zit in een heel ander schuitje dan jij (gelukkig) maar ik ben blij dat ik het mijn leidinggevende vroeg heb verteld, ik ben af en toe zo moe en/of misselijk en dan kan ik het even wat rustiger aan doen.
2 dagen geleden
Heel herkenbaar! In september begonnen met een nieuwe baan (dus nu ruim 4 maanden werkzaam hier) en nu ook 7 weken. Ook een jaarcontract, lopend tot oktober, met uitzicht op vast. Gaat best goed en ze zijn altijd vrij positief over me, maar vind het ook wel spannend het te gaan vertellen! Ik ga nog wel even wachten tot ergens mid februari denk ik, zo lang dat kan qua klachten.
2 dagen geleden
Zelfde situatie! Half oktober ergens nieuw begonnen in een jaarcontract en nu bijna 10 weken zwanger. Na de 13 weken echo en uitslag nipt ga ik het nieuws delen. Vind het ook best spannend en ben benieuwd naar de reacties…
Ik sta er verder wel nuchter in eigenlijk. Als ik eind juni met verlof ga, werk ik er 9 maanden en dat lijkt me meer dan genoeg tijd om mezelf te bewijzen. Als zij dan besluiten om mijn contract niet te verlengen vanwege een zwangerschap dan is dat zo. Binnen zo’n organisatie wil ik ook niet werken dan.