10 Reacties
gisteren
Hey!
Hier juist net andersom! Eerste zwangerschap helemaal niks, 2e ook dat weeïg gevoel en af en toe echt misselijk. Nu al 2 weken bijna dagelijks met vlagen behoorlijk misselijk. Nog niet over hoeven geven gelukkig. Maar elke zwangerschap is anders en wel of niet misselijk zegt helemaal niks!
gisteren
Ik ben nu ongeveer 5 weken + maar afgezien van emoties buien ook (nog) geen klachten
gisteren
Reactie op Nicole234
Hey!
Hier juist net andersom! Eerste zwangerschap helemaal niks, 2e ook dat ...
Och jeetje, wat een verschil is dat dan he?! Ik hoop dat de misselijkheid snel een beetje bijtrekt bij je want misselijk zijn is nooit leuk. Het geeft nu dan wel een beetje onzekerheid dat ik niet misselijk ben of alleen smorgens heel lichtjes. We gaan het meemaken.. het kan elke dag natuurlijk omslaan 🤍
gisteren
Ik zou zeggen; geniet er nog even van! Dat termijn zat ik er ook nog prima bij, op vermoeidheid na. Ik ben nu 6+6 en vanaf 6+2 is bij mij de misselijkheid op komen zetten. Ik red het niet meer om eerst mijn bed uit te gaan om wat te eten te pakken, moet meteen vanuit bed wat eten. Dit wordt mijn 2e kindje. Aan de ene kant heel blij met dit symptoom, maar het is echt wel vervelend! 😣
gisteren
Dit is mijn 4e en de misselijkheid begon bij mij pas met 5.5 weken. Terwijl ik met de eerste 3 tot einde misselijk was. Met overgeven erbij. Maarja dat was ook met me vorige partner.
gisteren
Reactie op AV00
Och jeetje, wat een verschil is dat dan he?! Ik hoop dat de misselijkheid s ...
Jaa moet zeggen dat ik nu sws heel onzeker ben want ben al 38, al 2 gezonde kindjes en vorige week collega miskraam gehad..En afgelopen donderdag was ik ook opeens helemaal niet misselijk meer en voelde ik me energiek enzo. Ik dacht echt dit is niet goed. En gisteren en vandaag opeens weer harstikke misselijk en vandaag ook weer moe. Slechte timing want vieren vandaag 4e verjaardag van oudste dochtertje 🥲
gisteren
Ik voel met je mee...
Ik was bij mn 3e kindje wel minder misselijk dan bij de eerste 2!
Maar bij mij begon t wel altijd rond de 5 weken.
Nu weer zwanger, na een miskraam in oktober. Ik ben nu dus 5+1 en nog geen spoortje misselijkheid. Ik voel me zo gespannen nu. Heb t gevoel dat t niet goed zit.
gisteren
Oooh ik heb dit ook! Derde zwangerschap en nagenoeg geen klachten (6+1 nu). Bij de vorige twee was ik misselijk en moe. Nu alleen een beetje moe en verder niks. Heel fijn natuurlijk, maar geeft ook een angstig gevoel van ‘zit dit dan wel goed’. Ben benieuwd hoe dit over een week is