9 Reacties

2 dagen geleden

Is het u 1ste zwangerschap ik had bij mijn 2 zwangerschappen ook nergens last van maar deze 3de wel

2 dagen geleden

Ik had ook helemaal geen symptomen, nu ben ik 6+2 en ben ik afentoe in de ochtend erg misselijk. Maar symptomen verschillen per dag en per zwangerschap. Je hoeft helemaal nergens ‘last’ van te hebben 🫶🏼

2 dagen geleden

Ik ben vandaag 8 weken en ik had tot 2 weken geleden gevoelige borsten maar nu niet meer en verder geen symptomen. Vorige week dinsdag een goede echo gehad met kloppend hartje.

2 dagen geleden

Reactie op Petra Spindler

Is het u 1ste zwangerschap ik had bij mijn 2 zwangerschappen ook nergens la ...
Nee mijn 2e, maar had bij mijn 1e wel wat meer klachten dan nu heb ik het idee.
Ik ben nu 6+2 en ook amper ergens last van. Echo pas over 2 weken… duurt lang :’)

2 dagen geleden

Ik ben 7.5 week zwanger en tot nu ook bijna geen klachten. Bij m’n eerste zwangerschap was het net zo.

2 dagen geleden

Ik heb dit ook en vind het allemaal heel spannend. Mijn eerste zwangerschap ooit, heb alleen gespannen borsten en af en toe wat kramp. Over 1.5 week de eerste echo dus tot die tiid rustig afwachten. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan hahaha.

2 dagen geleden

Geniet. Heb ook een heerlijke tijd gehad tot aan 6 weken. Uit ervaring weet ik dat het van t er op andere moment kan veranderen 🤭🤮 maar hoeft niet. Geniet zo lang je je goed voelt 😙

2 dagen geleden

Hii, ik ben ook 6+1 volgens de app. Maar ook 0 klachten. Behalve erg moe en ik zit snel vol na het eten+ opgezette buik. Verder niks. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook 0 klachten pas op t einde dat t echt zwaarder werd qua lichamelijke dingentjes. Verder geen misselijkheid oid. Ik snap dat je denkt dat het er bij hoort. Maar veel meer vrouwen hebben denk ik ergens ook het “geluk” om niet echt ziek te zijn tijdens vooral eerste trimester. Elke zwangerschap is anders ;)