9 Reacties

13 uur geleden

Ja! Ik ben als het goed is uitgerekend op 8 augustus en ik heb nu precies hetzelfde. Constant een wee茂g/misselijk gevoel zowel voor en na het eten, eigenlijk is het nu de hele dag aanwezig sinds vandaag (eerst nog een paar dagen met wat komen en gaan). Het enige wat bij mij eventjes helpt zijn knapperige Elstar appels of snoep worteltjes. Dan is het eventjes weg, ik overweeg om gewoon elke 5 of 10 minuten een stukje te gaan eten 馃槄

13 uur geleden

Ik ben 4 augustus uitgerekend en precies dezelfde klachten, al een week en het wordt nog niet minder. Afgelopen dinsdag flauwgevallen en daardoor erg geschrokken. Inderdaad constant misselijk en honger hebben.

10 uur geleden

Ik ben ook op 9 augustus uitgerekend en ik ervaar exact hetzelfde 馃槄 Eerst was het inderdaad zo nu en dan dat ik wat misselijk was. Maar nu inderdaad zo鈥檔 beetje constant. Ik kan wel gewoon eten (moet verder niet overgeven). En die duizeligheid heb ik ook enorm!馃槄 Hoe is jullie energiepeil verder?

10 uur geleden

Reactie op Audrey9889

Ik ben ook op 9 augustus uitgerekend en ik ervaar exact hetzelfde 馃槄 Eerst ...
Extreem laag 馃槄 Ik krijg echt helemaal niks gedaan, ik heb nergens energie voor. Hoe is dat bij jou?

10 uur geleden

Reactie op Sarah <3

Ja! Ik ben als het goed is uitgerekend op 8 augustus en ik heb nu precies h ...
Dat steeds een beetje eten is een goede tip! Ik denk dat ik dit ook ga proberen! Die weet helpt het!馃崁 En fruit en groente gaat er bij mij idd ook het beste in.

10 uur geleden

Reactie op MJody

Ik ben 4 augustus uitgerekend en precies dezelfde klachten, al een week en ...
Oh, jeetje! Kan me voorstellen dat dat schrikken was. Heb je er wel contact over gehad met je verloskundige?

10 uur geleden

Reactie op Sarah <3

Extreem laag 馃槄 Ik krijg echt helemaal niks gedaan, ik heb nergens energie ...
Ik heb echt exact hetzelfde! Zelfs het huishouden is nu een dagtaak馃檲 Waar ik er eerder zo doorheen vloog, krijg ik nu gewoon niks gedaan.. Ben ook zo moe steeds. Ergens wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart.鉂わ笍

2 minuten geleden

Reactie op Audrey9889

Oh, jeetje! Kan me voorstellen dat dat schrikken was. Heb je er wel contact ...
Ja direct en zei zeiden dat het vaker voor komt in het 1e trimester. Je lichaam moet zo hard werken waardoor je bloeddruk veel lager wordt en je dit dus kunt krijgen. De ene heeft er meer last van dan de andere. Hoop voor jou dat je er geen last van krijgt!

1 minuut geleden

Ik heb/had hetzelfde. Was in 3 dagen ruim 2 kilo afgevallen. Neem nu suprimal en dat helpt tegen de ergste misselijkheid. Ik lag alleen maar op de bank en inderdaad wat fruit en maiswafels kreeg ik weg. Die pilletjes halen de ergste misselijkheid weg, waardoor ik inmiddels ook kippensoep kan eten. Heel veel meer dan dat is het nog niet. Maar kan tenminste weer werken.