32 Reacties
5 dagen geleden
Ik ben ook alleen het wordt me eerste kindje vind het heel spannend maar zie dat veel vrouwen om me heen het ook kunnen dus wij kunnen het ook 💯❤️
5 dagen geleden
Jeetje wat een verhaal zeg. Denk dat je alleen maar dankbaar mag zijn en met die basis en leeftijd zal het denk ik je heel goed afgaan.
Bij de eerste twee ook alleenstaand en die zijn inmiddels 10 en 12 en dat ging me toen lastig af.
Nu ben ik zelf ook 37 en word ik weer alleenstaande moeder 😏 maar voelt wel anders dan toen ik jonger was.
5 dagen geleden
Reactie op BehulpzameBos344304
Ik ben ook alleen het wordt me eerste kindje vind het heel spannend maar zi ...
Oh wat spannend hè 🥰 Ik heb er ook vertrouwen in.. Heb jij je eerste echo al gehad?
5 dagen geleden
Reactie op LeergierigeLelie138909
Jeetje wat een verhaal zeg. Denk dat je alleen maar dankbaar mag zijn en me ...
Ja ook vooral omdat hij ook nog eens niet in nederland woont 😅 Dus het is indd erg ingewikkeld al.. Zo hè voor jou ook heftig om de eerste twee alleen te doen en dan nu weer! Super veel respect 🫡 Een echte powervrouw ❤️
5 dagen geleden
Reactie op Mariska007
Ja ook vooral omdat hij ook nog eens niet in nederland woont 😅 Dus het is ...
Ja dat is idd lastig als hij niet in Nederland woont. Maar weet zeker dat jij het ook kan 💪🏻 en het belangrijkste is de liefde voor je kind 🥰
Ja was ook niet de bedoeling om het zo voor de tweede keer te herhalen mja soms heb je het leven niet helemaal in de hand 🫣
5 dagen geleden
Reactie op Humbly89
Ik ben alleen en mama van een 16 jarige zoon, 9 maand oude dochter en nu zw ...
Ik heb 3 boys 18 15 en 4
5 dagen geleden
Ik ben ook alleen, heb al 2 kinderen. Die voed ik ook alleen op. Waar een wil is is een weg
5 dagen geleden
Reactie op CharmanteBries599463
Ik ben ook alleen, heb al 2 kinderen. Die voed ik ook alleen op. Waar een w ...
Indd zo denk ik ook
4 dagen geleden
Reactie op CharmanteBries599463
Ik ben ook alleen, heb al 2 kinderen. Die voed ik ook alleen op. Waar een w ...
Dat is zeker zo ❤️ En de wil is er zekerrrrr 😍
4 dagen geleden
Ja dat is idd lastig als hij niet in Nederland woont. Maar weet zeker dat j ...
Ja dat is echt zo, we hebben het niet altijd voor het zeggen en lopen de dingen gewoon zoals ze lopen. Ik hoop dat ik een hartslag ga horen donderdag en vanaf dan durf ik echt volledig te gaan genieten iig. Nu ben ik nog erg angstig en afwachtend 😅 Heb jij de echo al gehad?
4 dagen geleden
Reactie op Mariska007
Pfoee zo hè! Wie weet nu wel een meisje erbij 🥰
Ik ga het zien
4 dagen geleden
Reactie op Mariska007
Ja dat is echt zo, we hebben het niet altijd voor het zeggen en lopen de di ...
Vandaag een afspraak gemaakt al durfde ik dat niet, omdat ik eerder vroege miskramen gehad heb. 23ste heb ik een echo dus het is voorzichtig positief zijn en blijven hopen dat nu alles goed is.
Snap dat je het spannend vind en idd daarna gewoon genieten want dat hoort er ook bij 🤗
4 dagen geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap en je voornemen om het alleen te gaan doen.
Ik denk wel doordat de keuze nu door hoe het leven loopt voor je is gemaakt het goed is om je te verdiepen in hoe je dit later samen met je kind wilt bespreken en of je contact wilt houden met de biologische vader en op welke manier.
Het boek schaduwfamilie is hiervoor een aanrader om te lezen om vanuit perspectieven van (volwassen) kinderen te horen hoe dit voor hen is. Je maakt nu namelijk ook een keus voor je kind.
4 dagen geleden
Vandaag een afspraak gemaakt al durfde ik dat niet, omdat ik eerder vroege ...
Oh wat lijkt me dat vreselijk om te moeten meemaken 🥲 Hopelijk gaat het dit keer goed ❤️
4 dagen geleden
Reactie op Mariska007
Oh wat lijkt me dat vreselijk om te moeten meemaken 🥲 Hopelijk gaat het di ...
Ja zeker ook allemaal onderzoeken gehad enz ze konden niks vinden waardoor het kwam.
Dus ik probeer nu vooral te vertrouwen en positief te blijven ❤️
En voor jou je weet nooit wat de toekomst brengt, maar vind ik dan er is niets mooiers dan een kind en de liefde daarvoor.