49 Reacties

3 dagen geleden

Marlie & Lucie

3 dagen geleden

Marlou vind ik de laatste tijd heel leuk.

3 dagen geleden

馃┓ Melia en Elena staan bij ons bovenaan, wel willen we graag 2 voornamen. 馃挋 Voor een jongen erg lastig maar staat oa op ons lijstje Matias, Noah, Dani, Xavi

3 dagen geleden

Voor een jongen: Mert Voor een meisje: D眉nya / Liya Mijn vriend is Turks en ik Nederlands. Dus ben nog een beetje zoekende 馃槄

3 dagen geleden

馃┓ Miley, Macy, Donna 馃┑ Bowie, Lewis
Mijn dochter roepnaam alisa Mijn zoontje roepnaam chasey Voor de kleine doperwt hebben we al een meiden naam: Jade (nl spreekwijze) marie Mercedes Voor een jongen hebben we werkelijk geen flauw idee. Wij hebben allemaal 3 voornamen.

3 dagen geleden

Mijn dochters heten Jailynn, Novaleigh en Vi猫nn. Voor nummer 4 nog niet bezig met namen eigenlijk. Ik heb eigenlijk altijd geslachtsbepaling afgewacht.

3 dagen geleden

馃┓ No茂, Nilu 馃挋 Mian, Luay, Na茂m Staat nog niks vast maar we zoeken in deze richting
Ons zoontje heet Javi Rom茅o. We willen graag als meisje: Mila, Mia, julia of Rom茅e. Op 1 van deze zal de keuze dan ook op vallen. En als jongen vinden we lastiger maar we hebben nu: Lio of Matteo. Maar dat is het nog niet helemaal dat we denken. Ja dat is hem. We houden heel erg van de Spaanse/ Romeinse klanken die enigszins uniek maar vooral kort zijn. Jullie nog idee毛n?

Reactie op RomantischeMarmer891988

Ons zoontje heet Javi Rom茅o. We willen graag als meisje: Mila, Mia, julia ...
Wat vind je van dani ? Zo heet me spaanse neefje. Mijn zoontje heeft als 3e naam Davio dat is in het Spaans David. Die is uitgezocht door mijn familie uit Spanje.

Reactie op LiefdevolleNachtegaal687739

Wat vind je van dani ? Zo heet me spaanse neefje. Mijn zoontje heeft als 3 ...
Dani vind ik leuk! Maar te veel Javi ivm de klinkers. Davio past dan beter denk ik! Dankjewel!

Oorspronkelijk een Italiaanse naam maar hij wordt ook in Spanje gebruikt; Vito

2 dagen geleden

Reactie op ActiverendeLibel938629

Voor een jongen: Mert Voor een meisje: D眉nya / Liya Mijn vriend is Turks e ...
Onze 1e dochter heet ook Liya! Dus licht bevooroordeeld haha, maar een prachtige naam 馃グ

2 dagen geleden

Wij hebben Olivia voor een meisje en Liam voor een jongen. Ik baal alleen een beetje want zie nu dat dit erg populaire namen zijn.. We willen eigenlijk niet voor andere namen gaan, maar vind het wel jammer dat de namen een soort trend zijn voor mijn gevoel馃槄 Bij ons in de buurt heb ik ze verder nog helemaal niet gehoord dus waarschijnlijk blijven we wel bij deze namen

2 dagen geleden

Hey hey! Wij vinden het heel moeilijk om een jongensnaam te bedenken. Ik vind Mees of Teun erg leuk. Maar mijn partner is matig enthousiast over alle namen. Heeft iemand nog suggesties? Misschien helpt een frisse blik ;)
Onze 2 jongens heten Mylan en Senn De ideeen voor de naam voor de baby. Jongensnaam: Joah of Jonah Meisjesnaam: Nina, Lina, Niene, Tess (over meisjesnaam zijn we echt niet over uit)

2 dagen geleden

Reactie op LisaV.

Hey hey! Wij vinden het heel moeilijk om een jongensnaam te bedenken. Ik vi ...
Heel leuk allebei! Die heb ik ook allebei hoog op het lijstje staan. Heb voor een jongen ook nog Cees, Rens of Finn!

Ooh meisjes naam vind ik Mila of Romee echt heel mooi!鉂わ笍鉂わ笍

2 dagen geleden

Oh helpppp Wij vinden jongensnamen heel erg moeilijk 馃槄 nouja vooral ik hahaha Onze dochter heet Rosalia.... iemand idee毛n over leuke jongensnamen het liefst niet met een m beginnen

2 dagen geleden

Reactie op LisaV.

Hey hey! Wij vinden het heel moeilijk om een jongensnaam te bedenken. Ik vi ...
Loek, Siem, Jip