17 Reacties

vorige week

Heyhey, ik had eergisteravond ook bloedverlies en hierom vanmorgen een extra echo gehad. Gelukkig was alles goed en is de baby goed gegroeid en klopt het hartje goed. De verloskundige zag geen oorzaak voor de bloeding, heeft jouw verloskundige daar misschien iets over gezegd? Mijn verloskundige zegt dat bloedverlies in het eerste trimester best vaak voor komt en dat het niet altijd te zien is waardoor het komt. Mijn moeder had het ook iedere zwangerschap. Als het bij mij op nieuw was moest ik wel bellen om te kijken of er verder onderzoek nodig was. Fijn dat je volgende week nog een echo hebt staan, dat stelt toch wat gerust ❤️

vorige week

Reactie op Sarah <3

Heyhey, ik had eergisteravond ook bloedverlies en hierom vanmorgen een extr ...
ze zag ook geen oorzaak. ze was heel blij met de echo en even afwachten wat t gaat doen.. ben nu 6weken en 4 dagen zwanger

Reactie op Sarah <3

Heyhey, ik had eergisteravond ook bloedverlies en hierom vanmorgen een extr ...
Hoeveel bloedverlies heb jij. Ik verlies nu 6 dagen al best veel tijdens het vegen gwn helder rood. Echo gehad was goed maar ben niet gerustgesteld ook omdat ik maar 5 wk ben.

vorige week

Reactie op SchitterendeZonsopgang480045

Hoeveel bloedverlies heb jij. Ik verlies nu 6 dagen al best veel tijdens he ...
Niet heel veel, alleen toen in de avond wat in de onderbroek (meer dan wat druppels, maar niet doorgelekt) en de dagen erna alleen nog bruin oud bloed. Wat zegt jouw verloskundige erover? Ik hoor het bij meer vrouwen, hopelijk is het snel over en gaat alles goed ❤️

vorige week

Reactie op SchitterendeZonsopgang480045

Hoeveel bloedverlies heb jij. Ik verlies nu 6 dagen al best veel tijdens he ...
Ik moet echt wel elk uur nieuw maandverband... lijkt nu iets minder te worden we wachten af maar sta er dubbel in

Reactie op Sarah <3

Niet heel veel, alleen toen in de avond wat in de onderbroek (meer dan wat ...
Afwachten wellicht een hematoom. Ik hoor helaas alleen slechte verhalen. Ik vind het zelf ook gek

Reactie op PRIVE_P

Ik moet echt wel elk uur nieuw maandverband... lijkt nu iets minder te word ...
Dat is wel veel idd. Heb jij je verloskundige gebeld?
Ik ook gehad op 6.3 paar uur later was het weg.

vorige week

Ik bloed al vanaf 6 weken iedere dag kleine beetjes. Vanmorgen mijn 3e goede echo gehad!

vorige week

Ik heb dit ook gehad bij mijn vorige zwangerschap en alles is goed gekomen! Nu wederom hetzelfde, ik heb helderrood bloedverlies, lijk wel gewoon ongesteld, maar dan een lichte/normale dag. Ik weet dat het erbij kan horen en ik voel mij zwanger, heb 8 januari de eerste echo, dus ik wacht het rustig af. Had mijn vorige zwangerschap ook last van stolsels e.d., nu nog niet gezien, maar denk wel dat ik zoiets kan verwachten. Mijn moeder en zus hadden dit ook in de weken 5-8 en daarna ook nog een paar keer licht. Het kan er dus bij horen. Ik duim voor je! Een kloppend hartje zien is al een hele geruststelling ❤️

vorige week

Reactie op Fleury28

Ik heb dit ook gehad bij mijn vorige zwangerschap en alles is goed gekomen! ...
Dankje, zulke berichten zijn gerusstellend! we duimen ook en we gaan het zien. ik probeer positief te blijven

Reactie op Fleury28

Ik heb dit ook gehad bij mijn vorige zwangerschap en alles is goed gekomen! ...
Dit stelt mij gerust dankjewel!

vorige week

Mijn vorige zwangerschap was ik 4 maanden aan het bloeden. echt heel heftig. ook met stolsol enzo. En nu alles goedgekomen dochtertje van 16 maanden🩷🩵🤞🏻 het hoef niks te betekenen

Reactie op amanda&menno

Mijn vorige zwangerschap was ik 4 maanden aan het bloeden. echt heel heftig ...
Omg je geeft mij hoop✨

2 dagen geleden

Was maar 1 dag echt bloedverlies.. dus lijkt hoopvol! we hebben woensdagmiddag weer een echo

2 dagen geleden

Reactie op PRIVE_P

Was maar 1 dag echt bloedverlies.. dus lijkt hoopvol! we hebben woensdagmid ...
Spannend! Ik duim voor je! Ik heb donderdag eind van de middag de echo, blijft toch spannend hè! 😮‍💨 Ik heb 1 week gebloed, meer dan mijn vorige zwangerschap, maar voel mij wel echt zwanger, klachten worden heftiger en mijn test was ook positief 9 dagen na de bloedingen, dus ben benieuwd!

2 dagen geleden

Reactie op Fleury28

Spannend! Ik duim voor je! Ik heb donderdag eind van de middag de echo, bli ...
Ik duim ook voor jou! Spannend indd!