17 Reacties
vorige week
Heyhey, ik had eergisteravond ook bloedverlies en hierom vanmorgen een extra echo gehad. Gelukkig was alles goed en is de baby goed gegroeid en klopt het hartje goed. De verloskundige zag geen oorzaak voor de bloeding, heeft jouw verloskundige daar misschien iets over gezegd?
Mijn verloskundige zegt dat bloedverlies in het eerste trimester best vaak voor komt en dat het niet altijd te zien is waardoor het komt. Mijn moeder had het ook iedere zwangerschap. Als het bij mij op nieuw was moest ik wel bellen om te kijken of er verder onderzoek nodig was. Fijn dat je volgende week nog een echo hebt staan, dat stelt toch wat gerust ❤️
vorige week
Reactie op Sarah <3
Heyhey, ik had eergisteravond ook bloedverlies en hierom vanmorgen een extr ...
Hoeveel bloedverlies heb jij. Ik verlies nu 6 dagen al best veel tijdens het vegen gwn helder rood. Echo gehad was goed maar ben niet gerustgesteld ook omdat ik maar 5 wk ben.
vorige week
Reactie op SchitterendeZonsopgang480045
Hoeveel bloedverlies heb jij. Ik verlies nu 6 dagen al best veel tijdens he ...
Niet heel veel, alleen toen in de avond wat in de onderbroek (meer dan wat druppels, maar niet doorgelekt) en de dagen erna alleen nog bruin oud bloed.
Wat zegt jouw verloskundige erover? Ik hoor het bij meer vrouwen, hopelijk is het snel over en gaat alles goed ❤️
vorige week
Reactie op Sarah <3
Niet heel veel, alleen toen in de avond wat in de onderbroek (meer dan wat ...
Afwachten wellicht een hematoom. Ik hoor helaas alleen slechte verhalen. Ik vind het zelf ook gek
vorige week
Reactie op PRIVE_P
Ik moet echt wel elk uur nieuw maandverband... lijkt nu iets minder te word ...
Dat is wel veel idd. Heb jij je verloskundige gebeld?
vorige week
Ik heb dit ook gehad bij mijn vorige zwangerschap en alles is goed gekomen! Nu wederom hetzelfde, ik heb helderrood bloedverlies, lijk wel gewoon ongesteld, maar dan een lichte/normale dag. Ik weet dat het erbij kan horen en ik voel mij zwanger, heb 8 januari de eerste echo, dus ik wacht het rustig af. Had mijn vorige zwangerschap ook last van stolsels e.d., nu nog niet gezien, maar denk wel dat ik zoiets kan verwachten. Mijn moeder en zus hadden dit ook in de weken 5-8 en daarna ook nog een paar keer licht. Het kan er dus bij horen. Ik duim voor je! Een kloppend hartje zien is al een hele geruststelling ❤️
vorige week
Reactie op Fleury28
Ik heb dit ook gehad bij mijn vorige zwangerschap en alles is goed gekomen! ...
Dit stelt mij gerust dankjewel!
vorige week
Mijn vorige zwangerschap was ik 4 maanden aan het bloeden. echt heel heftig. ook met stolsol enzo. En nu alles goedgekomen dochtertje van 16 maanden🩷🩵🤞🏻 het hoef niks te betekenen
vorige week
Reactie op amanda&menno
Mijn vorige zwangerschap was ik 4 maanden aan het bloeden. echt heel heftig ...
Omg je geeft mij hoop✨
2 dagen geleden
Reactie op PRIVE_P
Was maar 1 dag echt bloedverlies.. dus lijkt hoopvol! we hebben woensdagmid ...
Spannend! Ik duim voor je! Ik heb donderdag eind van de middag de echo, blijft toch spannend hè! 😮💨 Ik heb 1 week gebloed, meer dan mijn vorige zwangerschap, maar voel mij wel echt zwanger, klachten worden heftiger en mijn test was ook positief 9 dagen na de bloedingen, dus ben benieuwd!