5 Reacties
2 dagen geleden
Ik heb er ervaring mee in de zin van dat ik door het knarsetanden heel veel hoofdpijn heb en ze daardoor ook tijdelijk botox adviseerden. Ik heb het uiteindelijk zelf niet gedaan omdat het niet bewezen veilig is bij een zwangerschap, maar dat kan ik natuurlijk niet voor jou beslissen. Ik zou overleggen met een arts.
2 dagen geleden
Ik gebruik dit ook en weet dat het afgeraden wordt vanwege weinig onderzoek. De arts gaf aan dat hij niet denkt dat het invloed heeft op de zwangerschap maar omdat ze het niet met 100% zekerheid kunnen zeggen, het wordt afgeraden. Ik ben er nog niet uit. Heb tijdens mijn vorige zwangerschap niet door laten prikken, met als gevolg dat je weer van voor af aan begint en tijdens zwangerschap dus slechter slaapt en pijn hebt. Maar ik heb het antwoord er ook niet op.
16 uur geleden
Hey! Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik al botox voor het kaak klemmen, maar die is uitgewerkt (laatste keer was begin augustus). Heb gebeld naar de kliniek waar ik het laat doe en zij doen het in ieder geval niet tijdens zwangerschap en ook niet tijdens borstvoeding.
Baal echt enorm hiervan, het hielp me enorm. Sliep weer goed, werd wakker zonder hoofd- en kaakpijn.
Bij jou klinkt het nog wat heftiger vind ik persoonlijk, wat zegt de kaakchirurg erover?
15 uur geleden
Reactie op Isabel19
Hey! Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik al botox voor het kaak klemmen, ma ...
Ik heb het er nog niet over gehad. Ik weet wel dat ik gek word van de pijnen. En ik zo opgelucht was met deze oplossing.
Mijn man en ik zijn er nog niet over uit wat te doen omdat ik ook goed moet kunnen eten en slapen in me zwangerschap. En 4x 1000MG para per dag dat is ook niet bevorderlijk.
Mijn verloskundige geeft aan dat ze het niet weet.