13 Reacties

3 dagen geleden

Hey, ik ben nu precies 6 weken zwanger en heb deze laatste week al een paar keer na het plassen een heel klein beetje bloed op het papier, gynaecoloog gebeld en die zei, zolang het minimaal is hoef ik mij geen zorgen te maken, maar dat doe ik natuurlijk wel, hebben hier meer zwangeren onder ons last van馃槉

3 dagen geleden

Ik heb tijdens de eerste 10 of 12 weken van mijn tweede laat gehad van bloed verlies. Paar druppels per dag. Maar wel echt een inlegger ervoor nodig. Hij is met 40+6 gezond ter wereld gekomen!!

3 dagen geleden

Reactie op EveVenice

Ik heb tijdens de eerste 10 of 12 weken van mijn tweede laat gehad van bloe ...
Dank je wel voor je berichtje. Geeft weer wat hoop 馃槉

3 dagen geleden

Reactie op BijzondereBerg889955

Hey, ik ben nu precies 6 weken zwanger en heb deze laatste week al een paar ...
Dat weet ik nog niet. Want het is vandaag pas begonnen. Is het helder bloed of meer bruin?

3 dagen geleden

Reactie op UKKIE2026

Dat weet ik nog niet. Want het is vandaag pas begonnen. Is het helder bloed ...
Nou het is eerder verdund rood馃槄

2 dagen geleden

Reactie op BijzondereBerg889955

Nou het is eerder verdund rood馃槄
Bij mij wel echt een beetje bruin. Maar ook weer gestopt. Wat kun je hier onzeker van worden he

2 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad! Toen ik 5w6d was had ik 1 dag bruine afscheiding en daarna gestopt. Met de echo zagen ze een bloeding zitten onder het vruchtje. Die echo was met 7.5 en ze zei toen dat ik nog wel wat oud bloed verlies kon krijgen. Dat klopt want met 8.2 heb ik nog eens 1.5 dag bruin bloed verlies gehad. Met de echo van gisteren 9.6 was het bloed niet meer te zien! 馃槉 het is bij mooi nooit rood of roze geweest altijd licht bruin soms beetje donker bruin 馃槉

2 dagen geleden

Reactie op x94-

Ik heb dit ook gehad! Toen ik 5w6d was had ik 1 dag bruine afscheiding en d ...
Super fijn om te horen! Wat fijn dat het bij jou nu weer goed is. Hopelijk krijg ik 20 Januari hetzelfde te horen 馃檪

2 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad rond die periode en wel bijna een week lang. Afgelopen maandag een mooie echo gehad, ze gaf aan zolang het niet helder rood bloed is en veel zoals bij menstruatie moet je geen zorgen maken. Ik had ook veel last van erge krampen, vond het soms heftiger als bij menstruatie. Komt goed!

2 dagen geleden

Reactie op UKKIE2026

Super fijn om te horen! Wat fijn dat het bij jou nu weer goed is. Hopelijk ...
Hoop het ook voor je! Duim met je mee! En die krampen horen er ook bij heb ik ook dagelijks gehad vanaf voor me positieve test al t/m zeker week 8 en nu zakt het af en is het soms nog! 馃槉

2 dagen geleden

Reactie op UKKIE2026

Bij mij wel echt een beetje bruin. Maar ook weer gestopt. Wat kun je hier o ...
Hier gelukkig ook weer gestopt, hoop niet dat het weer begint, en dat onzekere gevoel als ik zo wat verder lees in de verschillende onderwerpen heeft elke vrouw dat, ik krijg toch wel wat innerlijke rust van al deze topics, want echt alles word besproken 馃槉

2 dagen geleden

Heyhey ik ben vandaag 8+6 en vanmiddag met het afvegen tussen de rood en bruin bloed in met krampjes erbij toenet weer even gekeken en toen alleen bruin bloed verloskundige al gebeld en die zegt even afwachten! Ben alleen benieuwd of andere vrouwen hier ook last van hebben

13 uur geleden

Reactie op DromerigeVos928991

Heyhey ik ben vandaag 8+6 en vanmiddag met het afvegen tussen de rood en br ...
Heyy, gesprek gehad met een verloskundige en die heeft mij verteld zolang het niet zo erg word of erger als ongesteldheid is af en toe wat bloed verlies best wel veel voorkomend, dus heb mij voorgenomen niet meer meteen in paniek te raken als ik weer een veegje bloed zie馃槉