136 Reacties
4 weken geleden
Ik heb er echt heel weinig last van, scheelt ook dat we weinig in huis hebben altijd aan snacks. Van de week moest ik de kaneel sterren van bolletje hebben en gister een zak chips. Gekker dan dat is het gelukkig nog niet. Moet ook zeggen dat ik altijd wel goed op mn eten heb gelet 😂
4 weken geleden
Ik stop blikken mais in de koelkast en eet die zo op. Of appelmoes. Als het maar koud is 🤗🤗🤗🤗
4 weken geleden
Ik word 's ochtends om 4 uur wakker met ontzettende honger, maar er is niks waar ik echt trek in heb... ik moet wat eten omdat ik anders flauw word, maar alles wat ik eet maakt me daarna weer misselijk😅
Bij mijn andere zwangerschappen ook geen cravings gehad, wel afkeer voor gehakt en kauwgom🤭
4 weken geleden
Ik krijg geen hap door mn keel. Gisteren kreeg ik maar beetje soep op, dat is het. Ei rook vandaag wel vies😝
4 weken geleden
Ik voel me echt dom 😞
Ik blijf zo'n gigantische kaascraving hebben. Nadat ik al 4 dagen overmatig overgeef en zelfs naar de verloskundige geweest. Nu slaat de medicatie aan en heb ik gisteren niet meer overgegeven. Zojuist een hamkaas tosti op.. ik KON het NIET laten. 3x raden wie er nu kotsmisselijk op de bank ligt...
Hahaha hoe ga ik mijn man dit uitleggen vanavond
4 weken geleden
Alles wat “nostalgisch” is! At vroeger altijd voor ik naar school ging rozijn crusli met melk… heb ik nu ook maar weer in huis gehaald. En mn vader altijd pindakaas met suiker er op! Ook heel veel zin in ineens😍 mn lievelings broodje kreeg ik van t weekend helaas niet meer weg, gebakken ei met gerookte kipfilet, bacon en avocado…
4 weken geleden
Ik heb net gehuild omdat de peren op waren! Nieuw level unlocked