41 Reacties
vorige week
Hoi, ik heb hier geen ervaring mee, maar zou je aan wanneer je seks hebt gehad kunnen berekenen wanneer de bevruchting geweest zou kunnen zijn? Mijn eisprong is bijvoorbeeld altijd pas tussen dag 21 en 25 dus als je uitgaat van rond dag 14 en je deed geen ovulatietesten, zou zoiets ook nog kunnen
vorige week
Ik dacht bij mijn eerste echo 7 weken te zijn maar werd teruggezet naar 6+3. Wat ik ook vreemd vond, omdat ik mijn eisprong altijd voel! Maar zij gaven aan dat het in het begin soms sneller of langzamer kan groeien en dat er dus niets aan de hand is. Ik begrijp je gevoel heel goed, met tijd kwijt zijn. Twee weken is best veel!
Het komt vast allemaal goed 🥰
vorige week
Jaaa ik had dit ook! Vooral omdat ik overal las dat je “de eerste twee weken cadeau krijgt” (dit wist ik niet, dat er vanaf de eerste dag laatste menstruatie gerekend werd🤣). Ik heb mijn eisprong pas gehad bij dag 22 en had met chat gpt een berekening gemaakt waar ik rond 10-8 uitkwam, nu had de verloskundige het over 20-8. Ik was dus in plaats van 7 weken opeens 5,5 week bij die eerste echo. Het hartje klopte wel (net) 🤍 Het kan volgens mij bij de volgende echo ook zo weer anders zijn, dus maak je inderdaad niet te druk😘
vorige week
Bij mijn eerste zwangerschap werd ik ook 2 weken teruggezet, 8 naar 6 zonder kloppend hart. Ik wist dat het foute boel was omdat ik echt een knaltest had op NOD, ik altijd regelmatig ongesteld werd en mijn zwangerschaps symptomen minder werden. Ik had geen ovulatietesten gedaan. Een week later weer een echo en toen was dat gevoel bevestigd; het vruchtje was niet gegroeid en dus dood. Ze noemen het dan een missed abortion. Maar wat ik heb gehad hoef jij niet te hebben! Misschien kun je nagaan:
- Ben je regelmatig ongesteld en hoe lang is je cyclus?
- Wanneer jullie wel niet seks hebben gehad
- Wanneer je positief hebt getest en was dit een normale of early.
Veel sterkte in deze onzekerheid. Hopelijk heeft jouw verhaal een positieve afloop.❤️