41 Reacties
vorige week
Hoi, ik heb hier geen ervaring mee, maar zou je aan wanneer je seks hebt gehad kunnen berekenen wanneer de bevruchting geweest zou kunnen zijn? Mijn eisprong is bijvoorbeeld altijd pas tussen dag 21 en 25 dus als je uitgaat van rond dag 14 en je deed geen ovulatietesten, zou zoiets ook nog kunnen
vorige week
Ik dacht bij mijn eerste echo 7 weken te zijn maar werd teruggezet naar 6+3. Wat ik ook vreemd vond, omdat ik mijn eisprong altijd voel! Maar zij gaven aan dat het in het begin soms sneller of langzamer kan groeien en dat er dus niets aan de hand is. Ik begrijp je gevoel heel goed, met tijd kwijt zijn. Twee weken is best veel!
Het komt vast allemaal goed 🥰
vorige week
Jaaa ik had dit ook! Vooral omdat ik overal las dat je “de eerste twee weken cadeau krijgt” (dit wist ik niet, dat er vanaf de eerste dag laatste menstruatie gerekend werd🤣). Ik heb mijn eisprong pas gehad bij dag 22 en had met chat gpt een berekening gemaakt waar ik rond 10-8 uitkwam, nu had de verloskundige het over 20-8. Ik was dus in plaats van 7 weken opeens 5,5 week bij die eerste echo. Het hartje klopte wel (net) 🤍 Het kan volgens mij bij de volgende echo ook zo weer anders zijn, dus maak je inderdaad niet te druk😘
vorige week
Bij mijn eerste zwangerschap werd ik ook 2 weken teruggezet, 8 naar 6 zonder kloppend hart. Ik wist dat het foute boel was omdat ik echt een knaltest had op NOD, ik altijd regelmatig ongesteld werd en mijn zwangerschaps symptomen minder werden. Ik had geen ovulatietesten gedaan. Een week later weer een echo en toen was dat gevoel bevestigd; het vruchtje was niet gegroeid en dus dood. Ze noemen het dan een missed abortion. Maar wat ik heb gehad hoef jij niet te hebben! Misschien kun je nagaan:
- Ben je regelmatig ongesteld en hoe lang is je cyclus?
- Wanneer jullie wel niet seks hebben gehad
- Wanneer je positief hebt getest en was dit een normale of early.
Veel sterkte in deze onzekerheid. Hopelijk heeft jouw verhaal een positieve afloop.❤️
vorige week
Ik ben 2 weken geleden ook 1 week en 1 dag terug gezet terwijl ik al van late eisprong uitging. 15 oktober voor laatste keer ongesteld geweest.
Ik was 6.1 dag maar had een kloppend hartje. Ik heb morgen weer een echo dus vind wel extra spannend! Maar de verloskundige zei bij mijn. Dat goed teken was dat vruchtje en de vruchtzak allebei heel klein waren. Als het vruchtzakje heel groot is en klein vruchtje had ze zich zorgen gemaakt!
Succes er mee!
vorige week
Reactie op Karly123
Bij mijn eerste zwangerschap werd ik ook 2 weken teruggezet, 8 naar 6 zonde ...
Ik heb dit precies het zelfde gehad in oktober. Dacht 8 weken te zijn maar gynaecoloog dacht rond de 6 weken. Met 11 weken termijnecho gehad maar het leefde met ruim 6 weken niet meer. Ook mijn symptomen werden minder.
vorige week
Bedankt voor jullie (lieve) reacties! Ter info, ze zag gelukkig wel een hartje kloppen! Dus dat is geruststellend. Over ruim een week heb ik de volgende echo. Hopelijk is het bupsje dan goed gegroeid en klopt het hartje nog steeds.
Mijn ovulatie is ‘gemeten’ dmv temperatuur (Oura ring) op 17 november. Eerste dag van laatste menstruatie was 3 november.
Ik ben regelmatig ongesteld. Duur is vaak 5 dagen met een cyclus van 27 dagen. Ik heb 29 november getest met normale testen, die waren dus positief (licht streepje)
vorige week
Reactie op Patje96
Ik heb dit precies het zelfde gehad in oktober. Dacht 8 weken te zijn maar ...
Ah wat verdrietig voor je.. 🤍 bedankt voor het delen.
vorige week
Reactie op SNB1999
Ja ik heb het ook gehad vorige week! Vanwege pijn pcos heb ik een langere c ...
Wanneer heb jij je volgende echo? Hopelijk is je baby dan lekker gegroeid!
vorige week
Reactie op Mama van 3 ❤️❤️
Ik ben 2 weken geleden ook 1 week en 1 dag terug gezet terwijl ik al van la ...
Ik ben benieuwd!! Hopelijk is de baby goed aan het groeien. Laat je het even weten? Succes 🤍!!
vorige week
Reactie op sterrelouise
Bedankt voor jullie (lieve) reacties! Ter info, ze zag gelukkig wel een har ...
Ohhh ik hoop voor jou zo dat het goedkomt 🤍 ik heb precies hetzelfde gehad in oktober. Ik dacht 6 weken te zijn en er was een vruchtzakje te zien van 5 weken. Een week later wel een vruchtje met een kloppend hartje maar te klein voor de termijn. Ik bleef een week achter lopen. Uiteindelijk werd het helaas een miskraam. 2 weken achterlopen is wel veel, maar het kan natuurlijk dat je baby een groeispurt krijgt. Wat zei de vk er zelf van?
vorige week
Reactie op Karly123
Bij mijn eerste zwangerschap werd ik ook 2 weken teruggezet, 8 naar 6 zonde ...
Ah dat is verdrietig.. 🤍 bedankt voor het delen.
Ik had in het algemeen even gereageerd, maar hierbij nog even de antwoorden op jouw vragen:
Mijn ovulatie is ‘gemeten’ dmv temperatuur (Oura ring) op 17 november. Eerste dag van laatste menstruatie was 3 november. Ik ben regelmatig ongesteld. Duur is vaak 5 dagen met een cyclus van 27 dagen. Ik heb 29 november getest met normale testen, die waren dus positief (licht streepje).
De verloskundige zag wel een hartje kloppen op de echo waar ze mij 5 weken schatte. Dit was 22 december - volgende echo is 5 januari.
vorige week
Reactie op Deetje22
Hi! Ben je zeker van je ovulatie dmv ovulatietesten of temperaturen? Het ka ...
Hi! M’n ovulatie is op 17 november gedetecteerd door mijn Oura ring. Dat gaat geloof ik op temperatuur. Geen andere testen gedaan.
Heb wel een regelmatige cyclus.
vorige week
Reactie op Liinnde
Jaaa ik had dit ook! Vooral omdat ik overal las dat je “de eerste twee weke ...
Nou klinkt een beetje als hetzelfde verhaal! Mijn ovulatie was 17 november en ik was volgens mijn berekening 09-08 uitgerekend. Wanneer heb jij je volgende echo? Hopelijk is de baby dan weer lekker gegroeid! Ze zag bij mij ook een hartje kloppen! 🤍
vorige week
Reactie op OnbevreesdeWolk070645
Ik dacht bij mijn eerste echo 7 weken te zijn maar werd teruggezet naar 6+ ...
Dat is geruststellend 🤍 twee weken voelt als een eeuwigheid haha. Ik was ‘gedegradeerd’ van blauwe bes naar sesamzaadje.
vorige week
Reactie op Kiim93
Was je zeker van je ovulatie? Door bijvoorbeeld ovulatietesten?
Hi! Nou niet 100% zeker. Maar ik draag al een tijd een Oura ring die deze detecteert en heb een regelmatige cyclus. Geen ovulatietesten gebruikt!