210 Reacties
vorige maand
Wat prachtig! Ik kan niet wachten op mn eerst echo. Het is hiervoor 3x in een heel vroeg stadium mis gegaan, en was de vorige keer niet duidelijk of het wel in de baarmoeder zat, dus mag wel voor een vroege echo. Volgens de berekeningen online is mijn uitgerekende datum ook 1 augustus.. en ben ik ook 6+2, maar ik mag pas volgende week komen voor een echo 😓 Geniet van je zwangerschap 💜
vorige maand
Reactie op Deirdre Moema
Wat prachtig! Ik kan niet wachten op mn eerst echo. Het is hiervoor 3x in e ...
Oh ja wat spannend zeg!
Bij mij is het ook 2x heel vroeg mis gegaan daarom mocht ik nu al eerder een echo. Helaas is de volgende nu pas 5 januari maar ik ben wel gerust dat het hartje klopt 🤍
Nog even een weekje bikkelen en dan heb je hopelijk ook een prachtige echo!🤍
vorige maand
Reactie op Floki
Gefeliciteerd 🎉 ik tel de dagen af tot vrijdag haha
Oeeeh, nog eventjes!!
vorige maand
Wat super fijn! Ik heb 23 december mijn eerste echo, ik ben dan 6+4 ongeveer. Ben benieuwd of we dan al een kloppend hartje zien
vorige maand
Oh wat fijn! Wat een goed nieuws 🩵🩷. Stiekem ook wel even fijn om te zien hoe zo’n echo eruit ziet met jou foto! Ik mag 20 dec voor een vroege echo ben dan 6+5. Hopelijk is alles dan goed🍀🍀.
vorige maand
Reactie op Stiekemekinderwens
Oh wat fijn! Wat een goed nieuws 🩵🩷. Stiekem ook wel even fijn om te zie ...
Het is ook nog echt een ini mini korreltje van 6mm. Bijzonder dat je dan al een hartje kan zien hè!
En wat ik bij mijn vorige zwangerschap niet wist is dat de eerste paar keer de echo inwendig is, dus schrik niet haha ☺️
vorige maand
Reactie op Amily06
Fijn om dat al te weten zeg! Wij zijn ongeveer gelijk, ik ben vandaag 6+3 e ...
Spannend zeg maar ook heel leuk om naar uit te kijken! Nog een paar nachtjes ☺️
vorige maand
Wij hebben 15 december onze eerste echo dan is de kleine 7 weken + 1 dag (als het allemaal goed is) zo ongelofelijk benieuwd
vorige maand
Reactie op Floki
Gefeliciteerd 🎉 ik tel de dagen af tot vrijdag haha
Oohh ik tel met je mee! Ik mag ook vrijdag 🙏🏼🤞🏼
vorige maand
Ahh zo fijn!! Gefeliciteerd samen! Ik ben vandaag als het goed is ook 6+2 en 1 augustus uitgerekend heb 23 december pas mijn 1ste echo. Voelt nog zo ver weg🥲
vorige maand
Ah gefeliciteerd! 😍Hier 14 augustus uitgerekend en pas op 30-12 de eerste echo dus nog 3 volle weken geduld.
vorige maand
Ik heb morgen de eerste echo ook omdat we niet weten hoe ver we z’n
Maar ben ergens zo bang 🥺🥺