210 Reacties

vorige maand

Wat prachtig! Ik kan niet wachten op mn eerst echo. Het is hiervoor 3x in een heel vroeg stadium mis gegaan, en was de vorige keer niet duidelijk of het wel in de baarmoeder zat, dus mag wel voor een vroege echo. Volgens de berekeningen online is mijn uitgerekende datum ook 1 augustus.. en ben ik ook 6+2, maar ik mag pas volgende week komen voor een echo 😓 Geniet van je zwangerschap 💜

vorige maand

Gefeliciteerd 🎉 ik tel de dagen af tot vrijdag haha

vorige maand

Reactie op Deirdre Moema

Wat prachtig! Ik kan niet wachten op mn eerst echo. Het is hiervoor 3x in e ...
Oh ja wat spannend zeg! Bij mij is het ook 2x heel vroeg mis gegaan daarom mocht ik nu al eerder een echo. Helaas is de volgende nu pas 5 januari maar ik ben wel gerust dat het hartje klopt 🤍 Nog even een weekje bikkelen en dan heb je hopelijk ook een prachtige echo!🤍

vorige maand

Reactie op Floki

Oeeeh, nog eventjes!!
Zo mooi geniet er van.

vorige maand

Gefeliciteerd wat fijn! Ik ben ook echt aan het aftellen. Wij hebben pas 23 december de eerste echo. Ik ben vandaag 5+3 weken volgens mijn app. Zo spannend! Voor de zwangerschap van mijn dochter ook ooit een miskraam gehad dus de spanning is er zeker weer.
Woensdagochtend hebben wij de eerste echo. Ben dan 6+3 💓

vorige maand

Wat super fijn! Ik heb 23 december mijn eerste echo, ik ben dan 6+4 ongeveer. Ben benieuwd of we dan al een kloppend hartje zien

vorige maand

Oh wat fijn! Wat een goed nieuws 🩵🩷. Stiekem ook wel even fijn om te zien hoe zo’n echo eruit ziet met jou foto! Ik mag 20 dec voor een vroege echo ben dan 6+5. Hopelijk is alles dan goed🍀🍀.

vorige maand

Reactie op Stiekemekinderwens

Oh wat fijn! Wat een goed nieuws 🩵🩷. Stiekem ook wel even fijn om te zie ...
Het is ook nog echt een ini mini korreltje van 6mm. Bijzonder dat je dan al een hartje kan zien hè! En wat ik bij mijn vorige zwangerschap niet wist is dat de eerste paar keer de echo inwendig is, dus schrik niet haha ☺️

vorige maand

Fijn om dat al te weten zeg! Wij zijn ongeveer gelijk, ik ben vandaag 6+3 en omdat ik me ook wat zorgen maak mag ik een week eerder komen, as donderdag de 11e met 6+6 weken. Ben benieuwd!

vorige maand

Reactie op Amily06

Fijn om dat al te weten zeg! Wij zijn ongeveer gelijk, ik ben vandaag 6+3 e ...
Spannend zeg maar ook heel leuk om naar uit te kijken! Nog een paar nachtjes ☺️
Wij hebben 15 december onze eerste echo dan is de kleine 7 weken + 1 dag (als het allemaal goed is) zo ongelofelijk benieuwd

vorige maand

Wat fijn dat je zo'n vroege echo hebt gehad. Ik mag pas als ik 8 weken ben, duurt nog zo lang...

vorige maand

Reactie op Cynthiarig

Oeeeh, nog eventjes!!
Hoe ver ben je nu?

vorige maand

Ik kan ook niet wachten. Mijn eerste echo staat op 23-12 dan ben ik 7+5

vorige maand

Reactie op Floki

Oohh ik tel met je mee! Ik mag ook vrijdag 🙏🏼🤞🏼
Ahh zo fijn!! Gefeliciteerd samen! Ik ben vandaag als het goed is ook 6+2 en 1 augustus uitgerekend heb 23 december pas mijn 1ste echo. Voelt nog zo ver weg🥲

vorige maand

Ah gefeliciteerd! 😍Hier 14 augustus uitgerekend en pas op 30-12 de eerste echo dus nog 3 volle weken geduld.
Ik heb morgen de eerste echo ook omdat we niet weten hoe ver we z’n Maar ben ergens zo bang 🥺🥺