106 Reacties

3 weken geleden

Hoihoi, Ik ben Cynthia, 29 jaar, getrouwd en al mama van een zoontje die nu 1,5 is. Wij hebben 8 december onze eerste echo! Ik gok dat onze uitgerekende datum 1 augustus is. 🤍

2 weken geleden

Hoi, Ik ben Martine en ben zwanger van ons 2e kindje. We zijn uitgerekend op 1 augustus (zelf berekend). 2 maanden geleden hebben we een miskraam gehad dus ik vind hetl erg spannend maar wil wel graag hoopvol en positief zijn!

2 weken geleden

Hoi! Ik ben Bambi (vanwege vriendinnen die hierop zitten laat ik het even zo). We zijn uitgerekend op 1 augustus. Vanwege IUI is dat een redelijke inschatting. Het is nu precies een jaar na mn miskraam. Dit keer voelt het wel goed. De testen lopen ook mooi op. Het is mijn man en mijns eerste kindje. Zoveel zin in. 🩷💙

2 weken geleden

Hi allemaal, ik ben Myrthe (30) en ik heb vandaag – totaal onverwachts – een positieve test gehad. Onverwacht, omdat ik zo’n smart ring gebruik die normaal mijn ovulatie aangeeft. Vorige maand klopte dat precies met mijn ovulatietest. Deze maand gaf de ring aan dat er géén ovulatie was gemeten, en na een vals positieve test van vorige maand was ik even helemaal klaar met testen. Daarom had ik dit keer geen ovulatietest gedaan. Ik ging er dus vanuit dat ik niet zwanger zou zijn, en daar had ik me bij neergelegd. Donderdag tijdens het sporten met mijn vriend was ik ineens zó moe. Vrijdag had ik de hele dag last van mijn buik en voelde ik me opgeblazen. Ik vertelde mijn vriend dat ook, en hij dacht net als ik dat ik ongesteld zou worden. Door een druk weekend waren we weinig alleen, totdat hij vandaag ineens zei: “Hé, je bent nog niet ongesteld.” Omdat ik tot maart een spiraal had, daarna zwanger raakte en vervolgens een miskraam kreeg, heb ik geen idee wat mijn cyclus precies is. Soms 27 dagen, soms 33. Ik besefte dus niet echt dat ik nu overtijd was. En met die stomme ring in mijn achterhoofd die zei dat ik geen ovulatie had gehad… Ik merk dat ik nu best bang ben. Ik ben wel blij, maar durf nog niet écht blij te zijn. Lang verhaal voor een voorstelrondje, maar ik hoop vrouwen te vinden die in hetzelfde schuitje zitten, zodat we elkaar kunnen steunen ✨💕

2 weken geleden

Hi! Mijn naam is Suzanne. Ik ben 29 en kom uit het altijd gezellige Brabant. Ik ben nu 9 jaar samen (waarvan 4 getrouwd) met de liefde van mijn leven🥰 Samen hebben we een kleine meid van bijna 11 maanden (2e kerstdag vorig jaar geboren) en ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben (vind het nog wel een beetje spannend tot we de echo gehad hebben). Naar eigen berekening zou ik 2 augustus uitgerekend zijn!

2 weken geleden

Reactie op sazunne

Hi! Mijn naam is Suzanne. Ik ben 29 en kom uit het altijd gezellige Brabant ...
Ik 1 augustus na berekenen! Wat gezellig🥹✨

2 weken geleden

Hay, Ik moet ook nog even een anonieme naam hebben ivm bekenden 😂 Ik ben 28 jaar en heb een kindje van 4& net 1 jaar oud. Vanmorgen positief getest! Nog spannend eigenlijk en kan het niet geloven. Mega blij

2 weken geleden

Hoi! Ook even anoniem ivm bekenden. Mama van 1.5 jarig dochtertje en nu via IVF weer heel pril zwanger. Twee vroege miskramen gehad hiervoor dus wat angst dat het weer mis gaat is aanwezig. Uitgerekend op 2 augustus volgens de kalenders 😃
Hi! Als alles goed blijft gaan ben ik vermoedelijk 2/3 augustus uitgerekend. We hebben al 2 kindjes van 3 en 1,5 dus dat wordt dan een dolle boel.🥰 In augustus heb ik helaas een miskraam moeten opwekken dus het is niet helemaal zonder spanning.

2 weken geleden

Ik ben Sanne 29 jaar en al bijna 14 jaar samen met m’n man waar ik inmiddels 6 jaar mee getrouwd ben. Wij zitten al bijna 5 jaar in een traject hebben 1 miskraam gehad 4 jaar geleden. Nu ben ik 4 weekjes zwanger van ons eerste kindje doormidden van een IVM traject🤰 Mijn uitgerekende datum is 2 augustus. Nu heel erg duimen dat deze zwangerschap goed mag gaan. 🙏

2 weken geleden

Hallo iedereen, Ik ben Ra, ( niet mijn echte naam ivm bekende) 26 jaar en eind oktober besloten mijn vriend en ik dat we zouden gaan beginnen met kinderen. Tot de verbazing van mijn vriend en ik testte ik op 23november positief !! Ik ben volgens de berekening op 7 augustus uitgerend.

2 weken geleden

Hoi! Ik ben K ☺️ zwanger van een 2e kindje, eerste kindje is van december 2023, moet zeggen dat ik de onzekerheid weer verschrikkelijk vind. Zo lang wachten op de eerste echo.. 22 december staat deze gepland met +- 8 weken

2 weken geleden

Hi allemaal, ik ben J, 26 jaar. mijn uitgerekende datum zal rond 1 augustus zijn. Mijn vriend en ik hebben er 11 maanden over gedaan om zwanger te worden en dit is ons eerste kindje♥️ op 17 december hebben we onze eerste echo, zo ontzettend spannend!

2 weken geleden

Hoi hoi Ik ben Hemelsblauw, er zitten vriendinnen hier ook op dus moet nog even zo. Ik ben volgens berekening 7 augustus uitgerekend en testte al met 9 dpo positief. Ik heb meerdere miskramen gehad, dus vind het spannend sowieso tot de eerste echo. Ik ben al 41 dus de kans op miskramen is ook groter. Ook heb ik al twee grotere kinderen van 14 en 17. Heel spannend allemaal! Leuk om zo even van ons af te kunnen kletsen!

2 weken geleden

Hallo allemaal, Ik ben Danique, 28 jaar. Vanochtend en vanmiddag positieve testen in handen. Ik mag nu voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje 🫶🏼 Mijn uitgerekende datum zal rond 5 augustus zijn. Ik heb een fantastische man en ons eerste kindje word in Maart 2 jaar 🩵

2 weken geleden

Hi, 5 maanden geleden bevallen van onze eerste, een zoon, en vandaag bij de dokter te horen gekregen dat ik weer zwanger ben, super welkom maar veel sneller dan verwacht! Uitgerekende datum rond 5 augustus ❤️

2 weken geleden

Ik ben A, 35 jaar en volgens een berekening zou ik de 2e week van augustus uitgeteld zijn. Ik heb een super lieve partner wiens Wens groter was dan die van mij. Nu na 4 jaar proberen /teleurstellingen eindelijk de eerste keer een positieve test in handen ! Ik vind het heel spannend en eng omdat ik zo vaak lees dat het mis gaat. Ik durf ook de VK niet te bellen omdat ik voor mijn officiele nod zit. Alles is nieuw 😇

2 weken geleden

Ik ben 33, Ik ben positief getest ik ben volgens de testen 4 weken en 1 dag zwanger, 24 december eerste echo.. spannend! Had het niet zien aankomen omdat ik veel issues had, maar gewoon eerste eiersprong met mijn partner gemeenschap gehad en het was raak! Pinch me!

2 weken geleden

Reactie op Helowtjess

Ik ben A, 35 jaar en volgens een berekening zou ik de 2e week van augustus ...
Voor mij ook de eerste keer zwanger en ik vondt het ook spannend om te bellen omdat ik nog niet op mijn NOD zit maar toch gebeld vandaag en zij dat je gelijk mag bellen bij een positieve test al is het voor je NOD dus ik zeg doen 🙂

2 weken geleden

Heyhey ik ben Celina, 29 jaar. Nu 6 jaar samen met mijn man. Een eerdere zwangerschap helaas een miskraam gehad door een MOLA, hele heftige periode. Nu een mooie positieve test met een uitgerekende datum op 6 augustus. We hebben 15 december onze eerste echo en hopen dat het hartje klopt ❤️