5 Reacties
5 dagen geleden
Ja hier. Echo met 6.1 was bijna niets te zien. Toen echo met 7.0 en toen zeiden ze dat het vruchtje werd gemeten op 6.2. Dus maar 1 dag verschil terwijl er een week tussen zat. Die hell waar jij inzit zat ik ook echt in. Was precies in de week van kerst/oud&nieuw. Afgelopen maandag op eigen initiatief en kosten naar een echobureau geweest. Daar was alles perfect op schema. 7.6 zover als ik ook zou moeten zijn. Ze konden zelfs al een beginnend ruggengraatje zien. Hartje gehoord. Alles.
Het kan dus nog 鉂わ笍
gisteren
Oh wat ontzettend spannend zeg! Ben je zeker van je eisprong of kan het zijn dat deze later is geweest. Wel is het zo dat als ze in twee weken eigenlijk geen verschil zien de kans kleiner wordt dat het een vitale zwangerschap is. Wanneer is je volgende echo? Hopelijk kom je de dagen een beetje door.
13 uur geleden
Reactie op December 2025
Oh wat ontzettend spannend zeg! Ben je zeker van je eisprong of kan het zij ...
Hey ik heb maandag weer echo.
Het is nog zo onzeker. Terwijl mijn lichaam zegt JAA je bent zwanger.
Ik probeer het voor naar ff te parkeren.. niet blij en ook niet negatief. Ff neutrale stand tot maandag.. biiiijnaaa馃槉 dankjewel voor je reactie
12 uur geleden
Reactie op Crltje
Hey ik heb maandag weer echo.
Het is nog zo onzeker. Terwijl mijn lichaam ...
Je bent ook zwanger. Ik zie duidelijk een vruchtzakje zitten dus dat je lichaam daarop reageert is logisch. Net als dat als je nu een test zou doen deze positief uitslaat omdat je zwanger bent. Helaas zegt dit weinig over het verloop en of de zwangerschap vitaal is of niet. Hopelijk hebben ze het gewoon niet goed kunnen zien en zien ze maandag ineens de groei die ze willen. Die wonderlijke verhalen bestaan en heb ik me destijds ook aan vastgehouden om de dagen door te komen. Succes en sterkte komende dagen馃崁馃グ