51 Reacties
2 weken geleden
Hoihoi, ik ken dit gevoel wel een beetje: naast gevoelige borsten en en een opgeblazen gevoel, mis ik eigenlijk alle symptomen.
Ik probeer me tot de eerste echo vooral op te hangen aan "een streepje (op de test) is een streepje" 🙈
2 weken geleden
Hoi! Klinkt erg herkenbaar.. Ik heb in september een missed abortion gehad en ben nu ook 6weken en 6dagen zwanger en heb eigenlijk weinig tot geen benoemingswaardgie klachten. Maandag eerste echo en ben mega gespannen.. Maar helaas kunnen we niet anders dan wachten. Wanneer heb jij je eerste echo?
2 weken geleden
Herkenbaar. Ben zelf 8+1 momenteel en heb op ietwat gevoelige borsten en moeheid na geen klachten. Geen misselijkheid, geen afkeer van eten of geuren, geen cravings, niks! Dit is mijn eerste zwangerschap en voel me tot dusver heel goed, dus dat maakt me soms ook wel onzeker. Heb gelukkig anderhalve week terug een goede eerste echo gehad met kloppend hartje, dus daar hou ik me maar aan vast. 14 januari hebben we de termijnecho dus hopen dat dan alles ook weer in orde is. 🤞
2 weken geleden
Heej, ik ben vandaag 6+3 en heb exact hetzelfde. Ben wat sneller moe, opgeblazen en heb gevoelige borsten, maar ook geen misselijkheid, afkeer etc.. In juli ook een missed abortion gehad, wat me nu dus ook erg onzeker maakt. Gelukkig heb ik nog knallers van testen, maar ik kan niet wachten tot mijn eerste echo op 5 januari.
2 weken geleden
Reactie op Rainbow Baby Journey
Hoi! Klinkt erg herkenbaar.. Ik heb in september een missed abortion gehad ...
Ah wat spannend inderdaad💕 ik heb mijn eerste echo nog niet ingepland, dat ga ik over een week doen
2 weken geleden
Reactie op VerrassendeKers309853
Herkenbaar. Ben zelf 8+1 momenteel en heb op ietwat gevoelige borsten en mo ...
Wat superfijn dat je de eerste echo goed was en er een kloppend hartje te zien was 🥰
2 weken geleden
Symptomen zeggen echt niks over hoe je zwangerschap verloopt en kunnen per persoon en zelfs per dag verschillen. Maak je niet te druk! (Hoe moeilijk het ook is i know haha!!) ❤️
2 weken geleden
Heel herkenbaar en (stiekem) ook wel fijn! Maar dat besef komt bij mij meestal pas na het eerste trimester. De eerste weken zijn gewoon spannend, met of zonder kwaaltjes. Bij mijn 2 kids heb ik de gehele 40 weken geen enkel kwaaltje ervaren. En nu ook weer niet. Zelfs op de dag van de bevallingen kon ik me op momenten niet zwanger voelen;). De hormonen hebben blijkbaar weinig tot geen vat op mij, geen kwaaltjes, geen cravings, geen nesteldrang en geen kraamtranen. Symptomen zeggen niets over het verloop van een zwangerschap, al kunnen ze natuurlijk wel schijnveiligheid geven. Maar dat is wat het is, ze zeggen niets over het verloop van de zwangerschap.
2 weken geleden
Reactie op TroostendeSprankel219779
Heel herkenbaar en (stiekem) ook wel fijn! Maar dat besef komt bij mij mees ...
Dankjewel voor je geruststellende woorden 💕 ik moet ook eigenlijk gewoon ontzettend blij en dankbaar zijn dat ik me tot nu toe zo voel
2 weken geleden
Reactie op Carola88
Heej, ik ben vandaag 6+3 en heb exact hetzelfde. Ben wat sneller moe, opgeb ...
Hier ook onwijs bang gezien bloedverlies tijdens afvegen ben ook bang dat het een missed Abortion is. De dinsdag (dan echo) duurt nog zo lang….
2 weken geleden
Reactie op SchitterendeZonsopgang480045
Hier ook onwijs bang gezien bloedverlies tijdens afvegen ben ook bang dat h ...
Wat schrikken dat je bloedverlies hebt gehad, maar dit betekent niet automatisch dat het mis is. Ik ken een aantal vrouwen die bloedverlies hebben gehad en vervolgens gewoon een goede echo hebben gehad. Maar ik snap je angst. Dan gaan de dagen voor je gevoel erg langzaam ja. Veel succes dinsdag! Hopelijk heb je een mooie echo! 🍀
vorige week
Hey, ik heb precies hefzelfde en ben gisteren met de echo ook een week teruggezet, in mijn hoofd is het al mis. Maar ik heb geen kramen of bloedverlies dus ik zeg maar gewoon tegen mezelf dat het nog alle kanten op kan gaan. Het eerste trimester is vreselijk.
vorige week
Reactie op Angel0609
Ik heb hetzelfde. Eind augustus MA gehad en voor de slechte echo waren al e ...
Ik heb ik totaal geen symptomen maar kan nog komen. Meestal tussen 7-8 wk.