6 Reacties

17 uur geleden

Ik zie op tiktok zulke leuke filmpjes zou daar even kijken voor idee毛n

17 uur geleden

Ik heb geen tiktok meer, maar dat moet ik miss dan weer gaan bekijken馃槀鉂わ笍

16 uur geleden

Wij vertellen het met kerst. Gaan een fotolijstje inpakken en die onder de kerstboom leggen. M鈥檔 oma krijgt de fotolijst (cadeaus worden altijd willekeurig door de kinderen gegeven) en dan hoop ik dat ze m鈥檔 dochter met een echo ziet op de foto 馃槀 Dit gaan we ook met kerstavond bij m鈥檔 schoonouders doen

16 uur geleden

Ben begonnen aan een fotoboek, die ga ik laten zien. Met als excuus ik heb mezelf een foto printer cadeau gedaan kijk wat ik heb gemaakt

14 uur geleden

Wij gaan zaterdag naar een concert met mn vader en zijn vriendin. En geef dan een cadeautje. Wij doen voor onszelf minislofjes voor in de boom. Dit gaan we ook aan mijn ouders geven 鈽猴笍
Wij hebben vandaag de kerstboom opgezet en de test er tussen gedaan. Mijn ouders, zus en haar vriend hebben we uitgenodigd om te blijven eten en we waren aan het wachten tot iemand het zou opmerken. Uiteindelijk kreeg ik een berichtje van mijn zus toen ik op de wc zat, of het klopte dat ze dat zag. Ik kwam lachend terug de kamer in en toen vroeg mijn vader wat er was. Gezegd dat ze allemaal even in de boom moesten kijken. Toen zag de rest het pas haha