24 Reacties
2 dagen geleden
Oh lieverd, wat erg…!
Heel veel sterkte!🤍✨
Ik hoor vele verhalen dat je de cyclus erna weer goed vruchtbaar kan zijn.
Dikke knuffel 🫂
2 dagen geleden
Ik heb zelf voor de zwangerschap van mijn dochter een vroege miskraam gehad. Ik ben denk ik 2/3 dageb na het stoppen met bloeden en een negatieve test toen weer met ovulatietesten begonnen. Toen die positief was, was het ook meteen raak en nu wordt onze kleine meid zaterdag 1 jaar! Dus het kan snel gaan!
2 dagen geleden
Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad, heel veel sterkte!
Ik heb in oktober een miskraam gehad en heb toen met ovulatietesten getest vanaf dag 10 vanaf de miskraam. Uiteindelijk was testte ik positief voor ovulatie op dag 24. En nu inmiddels 8+ 4 weken zwanger. Ik hoop dat het voor jou snel weer lukt!
2 dagen geleden
Veel sterkte🤍
Je kunt snel zwanger raken na een miskraam. Ik zou je standaard cyclus aanhouden. Dus vanaf de eerste echte bloeding en dan bijvoorbeeld 28 dagen tot je weer test. Je mag weer onbeschermd seks hebben als je helemaal gestopt bent met vloeien.
Bij mij duurde het allemaal wat langer: ik testte 5 weken na de miskraam pas negatief. Kreeg mijn memstruatie weer na 10 weken. Daarna gelijk zwamger.
2 dagen geleden
Heel veel sterkte wat naar zeg ❤️ je kunt heel snel weer zwanger raken na een miskraam (net als na een bevalling) kan je ovulatie voor je eerste ongesteldheid al komen dus je zou al dagelijks ovulatie testen kunnen gebruiken mocht je dat willen en je je daar klaar voor voelen mentaal en lichamelijk 😊 na mijn miskraam ben ik 1x ongesteld geweest en raakte daarna zwanger van mijn zoontje. Veel sterkte en succes voor de toekomst! 🍀🍀🍀
2 dagen geleden
Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb zelf met 5 weken een miskraam gehad en meteen daarna was ik weer zwanger (nu 9 weken). Na de miskraam heeft de verloskundige een lege buik echo gedaan, ze zag dat de baarmoeder leeg was en mijn cyclus alweer aan een nieuwe opbouw bezig was. Ik hoefde geen cyclus te wachten met opnieuw zwanger worden en het was dus meteen raak :)
2 dagen geleden
Ik herken me in de verhalen van de anderen. Je kan de volgende cyclus weer zwanger worden en je schijnt extra vruchtbaar te zijn. Ik heb zelf een cyclus rust gehouden en twee erna was ik zwanger.
2 dagen geleden
Reactie op IJsvogeltje88
Ik herken me in de verhalen van de anderen. Je kan de volgende cyclus weer ...
Ik heb nog alle zwangerschapsklachten, voel me ook nog helemaal zwanger.. Alleen heb ik toch echt een miskraam gehad. En moet je zeggen het vloeien viel echt heel erg mee.. Soms kwam er een beetje bloed mee met het afvegen en bleef m’n inlegkruisje verder schoon..
2 dagen geleden
Reactie op Alishav
Heel veel sterkte!
Hier vorige cyclus een vroege miskraam. Ook positieve ...
Bedankt! Super blij voor je dat je weer zwanger bent.
Ik denk dat ik het even moet afwachten dan.. Ik heb een hele wisselvallige cyclus helaas.. Ik weet ook echt niet hoe ik ‘m weer regelmatig krijg
2 dagen geleden
Reactie op Maud-1996
Ik heb zelf voor de zwangerschap van mijn dochter een vroege miskraam gehad ...
Oh wat fijn! Alvast gefeliciteerd met je kleine meid!
Ik heb ovulatie testen besteld van CB, dan ga ik ermee beginnen.
Ik moet je zeggen, dit is allemaal ongepland gegaan. Maar nu ik het verloren heb, voelt het heel zwaar en wil ik juist een kindje erbij.
2 dagen geleden
Reactie op SAARTJE.A
Ik heb nog alle zwangerschapsklachten, voel me ook nog helemaal zwanger.. A ...
Dan is het wel raadzaam om te controleren of het volledig was, dat raadde mijn verloskundige toen ook aan. Kan me voorstellen dat dit verwarrend kan zijn? Veel sterkte in ieder geval!