41 Reacties
Hier meer

En de laatste

Reactie op Mevrooouw91
Ik denk een jongen
Ben heel benieuwd waar je naar kijkt鈽猴笍
Ik denk meisje. Bij jongen zou het volgens mij echt meer naar boven moeten steken.
Reactie op Nicole234
Ik denk meisje. Bij jongen zou het volgens mij echt meer naar boven moeten ...
Jaaa ik raak zoo zenuwachtig hahaha maar dat heb je met die theorie毛n natuurlijk. Ik zie zelf idd ook meisjes nub
Het geslacht is niet helemaal duidelijk te zien, dus het zou zo goed een meisje als jongen kunnen zijn. Maar ik gok een meisje! 馃
Reactie op AV00
Het geslacht is niet helemaal duidelijk te zien, dus het zou zo goed een me ...
Is dat uitsteeksel dAn niet de nub? Dacht ik haha馃き
Reactie op Sudarime
Is dat uitsteeksel dAn niet de nub? Dacht ik haha馃き
Hahah dat zou je zeggen he maar het is een beetje een onduidelijke positie waarbij het niet goed te zien is
Reactie op AV00
Hahah dat zou je zeggen he maar het is een beetje een onduidelijke positie ...
Jaa dat zei de verloskundige idd maar ik denk idd dan veen ervoor. Heb 1 waar je hem helemaal ziet. Theorie毛n blijven lastig 馃き馃槀
Reactie op Sudarime
Jaa dat zei de verloskundige idd maar ik denk idd dan veen ervoor. Heb 1 wa ...
Ja absoluut! De chinese kalender wat geeft die aan? 馃檲 je leeftijd +1 jaar erbij ben benieuwd 馃
Reactie op AV00
Ja absoluut! De chinese kalender wat geeft die aan? 馃檲 je leeftijd +1 jaar ...
Die zegt jongen maar dat klopte bij mijn eerste ook niet haha, dus die geloof ik nooit zo
Wat zal het worden meisje of jongetje鈽猴笍

Reactie op 0Happy0
Ik denk een jongen
Waar kijk je precies naar? Ik dacht dat de nub dan altijd naar boven moest steken, ik snap het niet meer haha. Toch maar wachten tot de geslachtsecho
Ik blij echt bij een meisje 馃槈

Reactie op Nicole234
Ik blij echt bij een meisje 馃槈

Ja ik dacht dus zelf echt dit ook (hoop het stiekem wel!) maar snap niet dat mensen jongen zeggen daardoor want die zie ik er niet in馃き馃ぃ
Reactie op Sudarime
Ja ik dacht dus zelf echt dit ook (hoop het stiekem wel!) maar snap niet da ...
Ik ook echt niet idd! 馃
Vandaag 12+5. Ik heb vandaag de 13 weken echo gehad. Ik denk een meisje, wat denken jullie?

Wij afgelopen week ook de 13 weken echo gehad. Iemand enig idee ik zie het zelf helemaal niet namelijk 馃檭