9 Reacties

Ja helaas na meerdere miskramen nu super onzeker en angstig ook, dat is ook helemaal niet raar. Ik denk dat dit toch een soort zelfbescherming is. Voorzichtig blij zijn en toch een beetje positief blijven.

12 uur geleden

Hier geen miskraam maar het heeft wel 4,5 jaar geduurd voor ik een positieve test had. Ik was ook erg bang en onzeker. Mijn testen liepen rustig op maar geen knal test. Vandaag op 17 DPO pas even donker als de controle streep

10 uur geleden

Gefeliciteerd. Ook ik herken dat helemaal. Het is lastig he. Zit in hetzelfde schuitje. Praktisch geen symptomen, 17 dpo en wel een duidelijke lijn maar nog geen knaltest. Probeer maar te denken dat er bij mn miskraam niks echt een aanwijzing gaf dat het niet goed zat, dus het enige wat je kunt doen is afwachten. ( Ongeduldig afwachten dan maar. Heb je al een datum staan voor een eerste echo?

10 uur geleden

Hier ook hoor.. Begin van de week had ik steeds maar krampjes en was ik moe na inspanning.. nu bijna nergens meer last van.. Eerst vond ik die krampjes maar spannend.. nu vind ik het weer spannend dat ze weg zijn, en dat ik ook niet meer echt extra moe ben… Had wel vrijdag een knaltest (18 dpo), maar dan nog… Ik had vorig jaar een vroege miskraam tijdens ons ivf-traject.. al voor ik mocht testen, had ik 2,5 dag best veel bloed.. Daarna toch een positieve test die opliep, maar de week erna weer bloed.. en de week of 2 weken daarna weer.. uiteindelijk bij 6/7 weken een echo lege baarmoeder bij de echo.. Dus ben panisch voor bloed, maar ook voor dat het misgaat… Hoop zo dat geen symptomen ook goed zijn en dat het goed gaat…

Reactie op SterkeWolf335950

Gefeliciteerd. Ook ik herken dat helemaal. Het is lastig he. Zit in hetzelf ...
Jij ook gefeliciteerd! Ik ga morgen de vk bellen! En jij?

Reactie op kinderwens26

Hier geen miskraam maar het heeft wel 4,5 jaar geduurd voor ik een positiev ...
Oh wat fijn dat je nu een positieve test hebt!! Gefeliciteerd.

9 uur geleden

Ik herken het ook wel, in Juli miskraam gehad nu weer zwanger en ondanks dat ik al wel een kloppend hartje heb gezien blijf ik angstig. Oh en misschien een postief licht puntje ik had ook niet echt knaltesten en met clear blue pas met 5+6 weken een 3+

9 uur geleden

Ik heb 31 oktober een miskraam gehad en sinds gisteren ontdekt dat ik nu weer zwanger ben. Ik herken de onzekerheid wel en het lukt me ook nog niet echt op blij te zijn. Morgen ga ik de verloskundige bellen en ik hoop dat ik wat eerder voor een echo mag

9 uur geleden

Reactie op ZonovergotenOchtendgloren847666

Jij ook gefeliciteerd! Ik ga morgen de vk bellen! En jij?
Dankjewel, ik ga ook morgen bellen. Wel fijn dat zij betrokken waren de vorige keer bij de miskraam. Kan daar ook wel mn zorgen delen daarover. Hoever denk je nu te zijn? Ik nu 4+3 dus nog zo pril, maar hopelijk het begin van iets heel moois