10 Reacties
11 uur geleden
Ik merk dat ik wat onzeker ben soms over klopt het hartje wel. Maar aan de andere kant, ik heb er geen invloed op nu. Ik ben van mezelf vrij nuchter en dat is nu wel in mijn voordeel. Ik merk ook dat ik steeds minder topics lees omdat ik beetje miskraamverhaal-moe wordt. En nee dat is niet respectloos bedoeld naar de vrouwen die dit hebben mee moeten maken, maar meer als bescherming voor mezelf. Ik wil genieten, ook van deze weken. Ik wil niet continue alles lezen over hoe vaak het fout is gegaan. Ja ik ben me bewust dat het fout kan gaan, maar wil ik zelf daar continue bij stilstaan? Eigenlijk niet, dus ik mijd veel topics. Soms lees ik wat, soms reageer ik nog. Maar verder wil ik lekker in mn bubbel zitten nu. Daar word ik zelf ook minder 'onzeker' of het hartje wel klopt.
11 uur geleden
Reactie op RoseT
Hi, ik ben 6 weken en 3 dagen (eigen voorspelling). Maar begrijp je zorgen ...
Wanner mag jij ?.馃槉
11 uur geleden
Reactie op RoseT
24 december. Net voor kerst :)
Als het goed zit het nieuws delen met famil ...
Hier 23 December! Onze ouders weten het al maar de rest van de familie met kerst ook als we met zn alle aan de eettafel zitten ( 16 man) 馃槆
10 uur geleden
Reactie op TessaE1994
Ik merk dat ik wat onzeker ben soms over klopt het hartje wel. Maar aan de ...
Feel you! Ik ben twee dagen heel obsessief aller gaan lezen hier maar trok ook de conclusie daarna dat het voornamelijk verdrietige ervaringen zijn of het overmatig testen etc. Ieder z鈥檔 ding maar merk dat het voor mij ook niet werkt. Fijn om bevestiging te krijgen dat ik dat niet als enige dacht.
Ik word nu minder onzeker door de topics niet te vaak te openen :)
10 uur geleden
Ik herken het wel. Zelf een miskraam gehad vorige maand. Die meiden openen een topic, omdat ze vragen hebben, bezorgd zijn of hun hart willen luchten, maar ik kan heel goed begrijpen dat het anderen onrustig kan maken.
Ik probeer nu maar te denken dat je er geen invloed op hebt. Als je een miskraam krijgt, dan komt die toch wel.
Dus mijn advies is, probeer zoveel mogelijk te genieten, want hee je bent zwanger!! En ik merk dat ik deze weken probeer wat minder op 24baby te zitten, zodat ik minder topics kan lezen die mijn angst aanwakkeren.
De gedachtes die je ervaart over je echo zijn heel normaal! Het spookt ook door mijn hoofd, maar vergeet niet dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan h茅 馃
8 uur geleden
Hoihoi,
Ja ik deel dit ook allemaal wat jij schrijft. Ik merk dat ik veel verhalen lees over miskramen en ik krijg daar echt paniek van. Ik probeer het forum nu tot die eerst echo vrijdag wat meer te vermijden.
6 uur geleden
Mijn eigen gevoel is goed, heb ook een soort kalmte over me heen馃グ
Ik probeer me niet teveel te laten be茂nvloeden door buitenaf.
Dezelfde vragen als jij heb ik zeker ook wel. Maar niet teveel over nadenken, stress is ook niet goed 馃槗
Gezond eten en bewegen is sowieso belangrijk en pitamientjes馃檹
Rust waar je nodig hebt, is ook heel belangrijk...
Ik zit nu op week 5.5 mag pas 8 januari een echo馃槓