7 Reacties
2 dagen geleden
Jeetje wat ontzettend vervelend en sowieso dat je een miskraam hebt moeten meemaken. Ik kan mij voorstellen dat je daardoor enorme angst ervaart.
Het enige wat ik een vriendin ooit heb horen zeggen is dat zij ook heel angstig was omdat ze weinig ervaarde en haar gynaecoloog toen zei "het feit dát je zo angstig bent kan ook hormonaal zijn dus misschien is het juist de bevestiging die je zoekt"
Geen idee of je hier iets mee kan. In iedergeval enorm veel sterkte en ik duim/bid voor je dat je dit keer een mooie ervaring mag hebben en een gezond kindje ter wereld mag brengen.
2 dagen geleden
Reactie op RespectvolleKers063566
Jeetje wat ontzettend vervelend en sowieso dat je een miskraam hebt moeten ...
Oh wow, zo had ik er niet eens over nagedacht wat je vriendin had gezegd. Google zegt dat dit inderdaad kan/past. Ik merk ik continue bevestiging nodig heb, maar komt denk ik ook door een heel jaar in traject heb gezeten en daardoor continue in onzekerheid. Dinsdag wel weer een echo, dit doen ze gelukkig i.v.m. het traject, maar leef daar nu dan ook echt naartoe ondanks ik 48u terug nog goede echo had😅
2 dagen geleden
Reactie op Bobo96
Voor het "down" gevoel kan het handig zijn om je schildklier te laten check ...
Heb ik tijdje terug gedaan, die was in orde (moest voor
traject)
Vervelend je dit ook hebt! Hoe ga jij hiermee om?
19 uur geleden
Reactie op Welkom2026
Heb ik tijdje terug gedaan, die was in orde (moest voor
traject)
Vervele ...
Nou fijn dat dat gecheckt is dan. Misschien ga je je wat relaxer voelen na de 13 weken echo. Als alles gecheckt is komt er misschien meer rust.
Ik probeer er vooral over te blijven praten. Over hoe ik me voel en wat ik nodig heb, ook al is dat heel lastig. Ik probeer ook niet te vaak alleen te zijn
2 uur geleden
Reactie op Bobo96
Nou fijn dat dat gecheckt is dan. Misschien ga je je wat relaxer voelen na ...
Ik hoop het!
Ah dat alleen zijn is indd piekertijd merk ik ook. Fijn je er goed over kan praten!