7 Reacties
14 uur geleden
Lijkt mij wel. Zo goed mogelijk doorbakken? Crispy bacon ;).
Ik vroeg me af of meer vrouwen bang zijn om seks te hebben in die 1e weken. Gezien ik al 2 dagen spotting heb gehad ben ik extreem voorzichtig en durf ik dus ook geen seks te hebben. Hebben meer mensen dit?
14 uur geleden
Reactie op Sharonkevin
Ik vroeg me ...
Ja hier ook terughoudend (maar ook geen zin als ik eerlijk ben), gelukkig vind mijn man dat ook niet erg nu. Wacht het de komende weken gewoon af, misschien als ik de gerustgestelling heb gehad bij de 1e echo dat het dan anders wordt. Ben ook nog maar 4+1 momenteel, en heb bij 6+3 een echo gepland staan
14 uur geleden
Reactie op Carolien29
Ja hier ook terughoudend (maar ook geen zin als ik eerlijk ben), gelukkig v ...
Spannend! Ik heb woensdag mijn echo en door pcos geen idee of ik dan 5-6-7 weken ben? Laatste dag menstruatie was 25-10 en had een erg gezond sexleven dus geen idee hoe ver we zijn. Maar wel blij dat jij ook nu terughoudend bent..
8 uur geleden
Reactie op Sharonkevin
Ik vroeg me ...
Ja ik ook heel terughouden! Vorige keer begon ik 1 dag na de seks te bloeden en dat heeft bijna een week geduurd. Uiteindelijk een miskraam. Nou komt dat natuurlijk niet door de seks dat weet ik ook wel… maar het voelt nog wel een beetje als een klein “trauma”. En moet zeggen dat ik ook gewoon moe ben en weinig zin heb…
8 uur geleden
Reactie op Myrthe9526
Ja ik ook heel terughouden! Vorige keer begon ik 1 dag na de seks te bloede ...
Ik heb precies hetzelfde trauma. De vorige keer kreeg ik een miskraam vlak nadat we seks hebben gehad. Ik ben gister erachter gekomen dat ik weer zwanger ben en ben meteen weer dichtgeslagen. Mijn vriend begijpt dat helaas niet zo goed😓
7 uur geleden
Reactie op Jenny217
Ik heb precies hetzelfde trauma. De vorige keer kreeg ik een miskraam vlak ...
Een man voelt zich ook niet zwanger zoals wij. Ik denk dat als je idd al eens een miskraam heb gehad je extreem voorzichtig bent en gewoon geen risico’s wil lopen.
3 uur geleden
Sorry even heel wat anders..
Zijn er meer met hele erge jeuk? Over het hele lichaam en zonder uitslag oid. Vooral savonds en snachts. Heb dit bij de vorige 2 zwangerschappen (miskramen) niet gehad. Twijfel of ik hiervoor moet bellen