21 Reacties

5 dagen geleden

Jaa hier vandaag 7+1 en de 21ste pas echo 🙈

5 dagen geleden

Ik heb ook pas 19 januari mijn eerste afspraak.. wat duurt dat lang hè, ik kan niet wachten.

5 dagen geleden

Reactie op Plientje90

Jaa hier vandaag 7+1 en de 21ste pas echo 🙈
Nog later! Zo stom he, dat lange wachten!

5 dagen geleden

Reactie op A1n9n9e1

Ik heb ook pas 19 januari mijn eerste afspraak.. wat duurt dat lang hè, ik ...
Jaa enorm!! Ik wil gewoon even die bevestiging dat baby goed groeien en er een kloppend hartje is!

5 dagen geleden

Reactie op EnergiekeBij046292

Nog later! Zo stom he, dat lange wachten!
Jaa naja was ook een beetje door ons zelf konden en week eerder maar was niet te doen qua werk
Pff ken het gevoel 15 januari de eerste echo maar de tijd lijkt wel stil te staan 🥲

5 dagen geleden

Voel het helemaal… de tijd gaat heel sloom.. Wij 16 jan eerste echo en nu 6+2. Het hele stomme is dat ik me ook niet echt zwanger voel omdat ik gewoon nog niks gezien heb. Wel heb ik af en toe krampen en ben ik heel moe.. Meer vrouwen die zich ook niet echt zwanger voelen?

5 dagen geleden

We lopen gelijk op.. hier ook 6+3 en de 19de eerste echo.. nog 13 dagen en hier nog drie rondlopen dus de dagen gaan hier wel aardig snel om meestal.. 🤭 maar wel heel nieuwsgierig of de kleine het goed doet..

5 dagen geleden

Hoi allemaal! Aanstaande maandag is de echo. En ik merk dat alles 'on hold' staat voor mijn gevoel... En mijn man heeft niets door haha. Oh die tijd..... 🕛🕧🕜🕑🕓🕟🕕🕢🕗

5 dagen geleden

Reactie op EveVenice

Hoi allemaal! Aanstaande maandag is de echo. En ik merk dat alles 'on hold' ...
Dit herken ik zo! Ik heb morgen de eerste echo. Ik stel alles uit tot na dat moment

5 dagen geleden

Ik denk dat iedereen dat heeft. Hihi. Had op 24 november een positieve test en kon 23 december pas terecht. Was toen 7+5. Wat een ellende was die tijd toen. 😂
Wij hebben vandaag de eerste echo! Zo enorm spannend en naar uitgekeken. Ik ben nu volgens mijn eigen berekening precies 8 weken vandaag. Spannend!!

4 dagen geleden

Hi, wij lopen gelijk en ik heb ook mijn 1e echo 19 januari. Kunnen we samen afwachten. Ik houd mij maar vast aan elke dag die ik moet wachten is de baby weer wat groter en beter te zien op de echo. Maar ja, het is en blijft spannend.

4 dagen geleden

Morgen de echo om 16:10, na bloedingen, dus enorm spannend! (Vorige zwangerschap ook en toen kwam alles goed).

4 dagen geleden

Ja heel herkenbaar! Het moeten wachten tot de eerste echo waren 2 enorm lange weken. Ik denk dat iedereen dit wel heeft

4 dagen geleden

Reactie op HarmonieuzeVlakte949884

Wij hebben vandaag de eerste echo! Zo enorm spannend en naar uitgekeken. Ik ...
Hoe is het gegaan? 😊
Ik had extreme migraine en zelfs van de huisarts het advies gekregen om te kijken of de echo niet vervroegd kon worden zodat er wat spanning van me af zou vallen. Die zou ook pas op 8 weken zijn en er zit bij ons een fertiliteitstraject aan vooraf, dus nog wat extra spanning. Ik wist niet dat het überhaupt mogelijk was, maar ik heb een praktijk gevonden waar je tegen betaling ten alle tijden een echo kunt maken. Gisteren gedaan, prachtig kloppend hartje gezien en vandaag hoofdpijn vrij. Misschien een optie als het echt te lang voor je duurt!

Reactie op Yasmin816627

Hoe is het gegaan? 😊
Heel goed! Zag er mooi uit, het hartje klopte al 😍 en ik was precies 8 weken zoals ik al dacht. En dat was blijkbaar ook een goed teken. Het leek wel meer een “vlek” op de echo dan een mensje zoals in de app haha. Maar een hele opluchting dit zeg! En zo bijzonder
Ja best wel. Zeker gezien miskraam vorig jaar april. Ik tel de nachten af en ben blij als het dinsdag is… maar veel afleiding zoeken als dat lukt ondanks kwaaltjes. Is het je eerste zwangerschap?

gisteren

Mijn eerste echo zou donderdag zijn maar vanwege het weer toch zelf verplaatst ivm vriend die ver weg woont. Nu pas met 11 weken 1e echo wachten moest ik toch al.. safety first . .