53 Reacties

3 weken geleden

Hier net gehad met 10+4. Termijn staat nu vast op 2 Augustus!

3 weken geleden

Net gehad met 9+4 en deze is opgeschoven naar 9+6. 7 augustus🥰

Reactie op Floki

Hier net gehad met 10+4. Termijn staat nu vast op 2 Augustus!
Gefeliciteerd!! Hier vandaag ook 2 augustus gehoord!

3 weken geleden

Van 7+5 verplaatst naar 8+2 Uitgerekend op 18 augustus

3 weken geleden

Mijn termijn echo 1-8-26

3 weken geleden

Hier blijft het 3-8, alles zat goed gelukkig. Op de foto niet te zien, in de echo armpjes en beentjes waren al aan het trappelen.

3 weken geleden

Paar dagen vooruit gezet, wordt 1-8. Allebei helemaal in orde en lekker druk 🥰

2 weken geleden

Van 4-8 naar 2-8 gezet. Wat was het leuk om te zien hoeveel het in korte tijd gegroeid is. Zelfs de voetjes en teentjes waren al goed te zien🥹.

2 weken geleden

Dit is die van vandaag kreeg 2 dagen later aan gegeven dan eerst nu 6-8 uitgerekend

2 weken geleden

Dinsdag de termijn echo, maar vindt het zo spannend..... Met 8 weken en 2 dagen wel een kloppend hartje gezien dus grote kans dat dinsdag alles goed is maar ergens dus de angst dat het niet goed is en misschien wel mission abortion ofzo

2 weken geleden

Reactie op Lisa-Nick

Dinsdag de termijn echo, maar vindt het zo spannend..... Met 8 weken en 2 d ...
Ik heb dit dus ook 🥲

2 weken geleden

Hier was alles goed. Datum blijft op 6/8 staan. Het heeft zelfs nog even gezwaaid 🥰

2 weken geleden

Zo intens spannend, van de eerste echo met 7+2 moeten wachten tot vandaag 11+2. Maar het was het wachten waard en we hebben een super goede 2e echo gehad! ❤️ datum stond al vast ivm icsi 01-08-2026, groei loopt wel 2 dagen voor 🤗🥰

2 weken geleden

Vandaag een goede termijnecho gehad. Weer 2 dagen naar voren gezet dus nu 11w+2d. Uitgerekende datum staat vast op 2 augustus. 🩵🩷

2 weken geleden

Ons hummeltje wilde zich niet goed laten zien, dit was maar 1 seconden maar gelukkig gemeten en we zijn weer 5 dagen vooruit gezet. 30/7 uitgerekend ✨

2 weken geleden

Hier vandaag termijn echo gehad met 10+4, baby word 11 weken gemeten maar omdat ik iui gehad heb blijft de uitgerekende datum 7augustus🥰

2 weken geleden

Hier termijn echo gehad met 10 +6, alles zag er goed uit!

2 weken geleden

Termijn echo van 10 +4 ons kindje was 2 weken geleden 8+4 dus echt mooier kan niet! Mooie walnoot hersentjes gezien , er werd nog naar ons gezwaaid door ons kindje en ook het blaasje was al te zien. De verloskundige was onwijs tevreden! En wij ? Wij ZO trots

2 weken geleden

Hier ook alles goed! De kleine heeft gezwaaid en alles, heel erg leuk! Pak van mijn hart. Nu ga ik de rest van de avond naar dat zwaaitje kijken op repeat 🔁

2 weken geleden

Hier 9 weken en 1 dag 🥰 mooi kloppend hartje en armen en benen druk aan het bewegen